goeiemiddag... vandaag lekker vroeg vrij... maar 1 klasje gehad en voorde rest dingetjes geregeld. Ik hoop dat het zo droog wordt want we wilden een buitenritje gaan maken... kunnen jullie trouwens wel op buienradar komen?
Morrie, het is ook echt koud, de verwarming hier staat al hoger (al helpt dat in mijn kamer niet), ik zt ook met een dikke trui aan en daaronder een wat dunner truitje, het is nog steeds koud.
Ik wil net de kachel aandoen,maar hij bleef niet branden als ik de knop los liet.. Ik de hele mantel eraf gehaald,ligt er toch een pak met stof onder!!! Is maar goed dat ik dat gedaan heb,anders waren we hier verbrand door dat stof... De kachel doe het inmiddels.
Mijn huidige vel bezorgt me enorm veel problemen sinds ik anderhalf jaar geleden gordelroos heb gehad....... ik heb overal eczeem en verga van de jeuk, dag en nacht......en daar is niets aan te doen, zegt mijn HA die al jaren over de datum is....
tja maar welk plantje van die lijst moet ik gaan zoeken....
Als ik bepaalde pillen slik, gaat het wel redelijk,maar ikkon niet meer leven met de bijwerkingen... en mijn ziektekostenverzekring vergoedt geen alternatieve geneeswijzen helaas...
niet goed uitgeziekte gordelroos (moest na 2 weken aan het werk van de Arbo-dienst) betekent meestal levenslang jeuk....... mijn vader heeft het ook al zeker 50 jaar....
ik heb net de verwarming aangezet, het is 17 graden in huis, dat vind ik gewoon te koud.... straks krijgen m'n katten een wintervacht, dat kan ik niet gebruiken *gaat katten winterdekentjes opdoen*
morgen komt er in mijn onderschrift: 'gezocht hoefsmid om ex-natuurlijk bekapt paard te beslaan'
nee grapje
ik zoek regendekens als 'regenjas' voor de paarden, ze komen straks op een weilandje zonder enige beschutting dus als het ECHT te gek wordt van de winter en het gaat een etmaal lang zeiken van de lucht doe ik ze een regenjas aan.
maar beslist niet continu want ik wil zo wollig mogelijke arabieren kweken