Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arno8 schreef:Bij nadere beschouwing lijken die kabouterpoownies wel een siamese tweeling....
IMJ schreef:Ik heb niks met kabouters. Ook niet met clowns, nooit gehad, sterker nog, ik haat cløwns, weet niet waarom, misschien wel een jeudgtrauma, of misschien ben ik wel een een cløwn geweest in mijn vorig leven en uitgelachen ofzo...
Ik haat zelfs de boktclown... Gaat ver hè? Zit heel diep!
Haha Wendy, maar die kabouters zijn liefffff!
Morrie schreef:de gele kaboutersv an Promptertje komen zometeen om half 11 al in het nieuws op RTL 4![]()
en in Dld kan je kinder-karotensticks kopen..... eng hoor... Parelli met kinderen
rudi schreef:Hoi voor het eerst in dit topic !heb een shetlander die ijzerloos leeft. Dag en nacht op de wei, geen stalbedekking (alleen schuilstal) en geen voer
pony25 schreef:Hmm gele kabouters in Rotterdam, nog niets gezien
Shy was het gisteren niet helemaal met mij eensIk rij nogmaal zonder zadel met dekje en longeersingel omdat ik dan netjes blijf zitten.
Nu dacht ik "ach kan wel zo erop" dus zonder dekje op de blote rug.
Ik zat zelf al minder lekker omdat ik zo ver naar voren glij (overbouwd he) en het is zooo glad dat velletje van der.
Dus ik galoppeer aan *bok bok bok* en ik zat voor haar schoft
Het waren niet echt hoge bokjes en ik bleef zitten maar mevrouw had wel haar punt overgebracht
Voortaan maar weer met dekje en singel, dat vindt ze dus zelf ook prettiger.
evitatinkle schreef:
Is een bareback pad ook wat voor jullie?