Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:viewtopic.php?f=117&t=647180
Iemand dit ook?
heb ik ook gehad, met alle zadels en met de Tosion nog wel een beetje, oorzaak: scheef paard.... Ik heb hem al 2 x recht laten zetten maar hij wordt steeds weer scheef ook als ik niet rijd.....
Morrie schreef:het is hier grijs en koud.... geen zon.....en straks gaat het regenen zegt de weerman op de radio...
Morrie schreef:kan ikniets aan doen, is een kopie van een tekst uit dit topic, gaat over een scheef liggende barefoot, geen idee van wie....
Wendy schreef:Doe maar... ik moet een presentatie geven van 20 minuten, daarna 20 minuten vragen van het publiek en nog 20 minuten voor vragen van mijn begeleiders...
Nou ja, begeleiders. Een was echt begeleider, de andere 2 waren vooral lastposten
Citaat:Wie heeft er ooit van die lange nepnagels opgehad?
Je plakt ze erop,en je nagelbed trekt wat boller omdat de nepnagel die vorm nou eenmaal heeft.
De eerste 2 dagen doet je nagelbed erg zeer,of is iig. gevoelig.
Daarna wen je aan je neppers,en kan je er alles mee.
Zelf typen en blikjes cola openmaken!
Je nagels zijn sterker dan ooit!!
dan gaat er na 2 weken 1 kapot,of laat gewoon los...
Je besluit om ze er allemaal maar af te halen,maar door de lijm zitten ze goed vast.
Je krijgt ze er uiteindelijk af,maar door de lijm is je bovenste laag van je nagel aangetast,en erg dun geworden.
Als ze nu groeien,komen er scheuren in,en breken je nagels af..
Het heeft ongeveer een half jaar nodig om de hele nagel weer gezond te laten groeien,zodat ie weer sterk en gezond is.
En dan komt nu mijn punt:
Dan ga je toch ook niet je leven lang verder met nepnagels plakken omdat je anders een tijd loopt met broze nagels?