[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:50

sterker nog: In Wageningen werkt zelfs minstens 1 kabouter.... en Ara en ik kennen hem ook nog

Citaat:
ach, rijden in de regen is niet erg

beetje jammer dat mijn paard ook in de regen staat en dat ik prinicpieel geen nat paard opzadel, mijn Tosion zadel wordt ook niet mooier op nat worden, dus daar zie is sowieso vanaf, als het regent, heeft Morrie een dag vrij......

evita_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:51

neeeeeee je mag niet over hun spreken! Dat brengt ongeluk

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:52

Ik ken er ook 1, hij gaf altijd natuurkunde op een middelbare school, geloofde in kabouters en zag er ook echt uit als 1

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:54

mijn barefoot wordt trouwens niet slechter na regen, al een aantal keer gehad, zelfs hagel. Blijft mooi zadeltje. Alleen had de boer er schapenstront opgespoten toen hij de stal schoonmaakte met de hogedruk spuit. grrrrr alles zat eronder, dekens (ja we hebben ze nog wel voor de sier boven op de zadels ), hoofdstel ALLES!

haha ik had een kabouter als scheikunde leraar, echt rood haar en baardje te grappig en klein met een bol buikje..

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:55

ik spreek niet alleen over hem, ik spreek hem geregeld zelf (slecht te verstaan, heeft altijd een pijp in z'n mond) en ik mail zelfs met hem... *aiaiaia* 3 x ongeluk......

ik ga naar stal, wie weet is IMJ er wel... we moeten de ruinen ontwormen de komende 3 weken en 1 stalgenoot denkt dat het alleen werkt als we het precies tegelijk doen, op hetzelfde tijdstip

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:57

ontwormen! goed dat je het zegt, moet ik ook doen.. (ren meteen ff naar de paarden)

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:12

zo... klaar!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:15

Morrie schreef:
we moeten de ruinen ontwormen de komende 3 weken en 1 stalgenoot denkt dat het alleen werkt als we het precies tegelijk doen, op hetzelfde tijdstip

Dit schijnt dus helemaal niet goed te zijn, tegelijkertijd ontwormen. In tegenstelling tot wat veel mensen denken.
In 'In De Strengen' stond een heel uitgebreid artikel over wormen en ontwormen.

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 17:27

Heb ik ook gelezen.. vond het wel een warrig artikel, je weet daarna nog niet wat je moet doen, behalve als je de mest iedere paar weken laat onderzoeken..

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:54

ze moeten ontwormd voor de de wei op gaan over een week of 3, dus we hebben 3 weken de tijd om het te doen, maar bij Jerry en Morrie zit ie er al in...... te laat voor slime theorien uit 1 of ander blad dus
Andere jaren liet ik mestonderzoek doen en daarop de wormenkuren maken, maar dit jaar doe ik dat niet meer......

De politie Huizen is ook hartstikke gek: je komt het dorp niet in of uit zonder dat je geblazen hebt: grote alcoholcontrole om half 7 's avonds..... en ik kreeg niet eens een BOB-sleutelhanger, ze vonden wel wdat ik erg smerige handen had en wilden niet dat ik hun blaasapparaatje ermee vasthield wat een sukkels zeg......

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:29

Heb anti regendansje gedaan, maar heb geen idee of het gaat werken

@Angela: ik scheer Ponto meestal net voor een warme periode. Nu dus nog niet want we krijgen weer nachtvorst. Ik hoop dat ik dit jaar door de medicijnen helemaal niet hoef te scheren.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:32

oh oh....
Morrie, laten we verder iedereen afraden nu te ontwormen en artikel uit de strengen ophangen!!

Ik had een kabouter voor maatschappijleer. Zo zie je maar ook bij de kabouters bestaan normen en waarden!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:50

Citaat:
Morrie, laten we verder iedereen afraden nu te ontwormen en artikel uit de strengen ophangen!!

ja lachen, dan worden ze echt gek van ons

kabouters met wormen en maden...... dat krijg je als je niet ontwormt....

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:54

Als die kabouter ze dan maar niet in ons land uitpoept maar gewoon op z'n eigen kabouterwctje...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:59

in ons verzuipen zemeteen, vlgens Klaas staat het overalnog blank en hij kan het weten: hij heeft draden gespannen van de week......

ik ben niet eens meer gaan kijken bij die koe met die hersenbloeding.... ik was paarden aan het binnenhalen, toen hoorde ik Joke fluiten en weg was Klaas: eten..... toen heb ik de laatsten binnen gemikt en ben ik ook maar gaan eten...... hij had de engerds gelukkig al binnen staan

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:02

Ja zielig, die koe. Ze liep rondjes. Had grote angstige ogen... bah, heb dan altijd de neiging erbij te blijven staan en proberen het dier gerust te stellen. Gelukkig is het morgen over voor haar.
Het land rond het huis lijkt al aardig op te drogen maar dat waar de ruinen heen gaan (achter) is zeker nog nat... balen zeg.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:02

Kabouterzwemles

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:04

Zouden kabouters ook met euro's betalen? Wil natuurlijk wel geld voor zwemlessen vangen...
Morrie krijgt gratis les, die kan ook niet zwemmen,,, Mag mee in het kabouterklasje!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:04

ook het land naast de plaat schijnt nog erg nat te zijn, Klaasje ging er tot over z'n knieën in van de week aan z'n overall te zien......

Gelukkig is er nog 1 paard die nog erger met gras is als Morrie.... die ene nieuwe Fjord, die krijg je niet eens in 1 keer naar binnen, die vreet het gras tussen de stenen zelfs weg

ik WIL helemaal niet leren zwemmen, ik haat water dat niet uit de kraan komt.....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:05

Tsja, maar jij bent ook geen kabouter...

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:06

Hahaahahha, vandaag was op de lokale zender radio Rijnmond een heel programma over knalgele kabouters die her en der in Rotterdam waren opgedoken.

D'r hoorde nog een website ook bij :

http://www.they-do-exist.com/

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:08

damn invasion of the gnomes..... *aarrgghhh*

volgens mij komen ze uit Zweden.......

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:10

Heel vervelend, paarden die blijven eten terwijl je ergens naar toe onderweg bent!

Waarom wil je niet leren zwemmen. Je zal net meemaken dat je het binnenkort nodig hebt (bedrijfsuitje, gezellig met de hele school naar de biezem, dat wil je toch niet missen?).

Hmmm. Zweedse kabouters... Dan zullen we ook een tolk moeten regelen die helpt bij de lessen. Kent iemand iemand die Zweeds spreekt?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:16

Als ze heel langzaam Zweeds praten versta je ze wel

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:20

Morrie, jij kan toch 'n ietsie pietsie Zweeds?