Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:wat s het verschil? Je slaat nagels in de hoef en bent daarna tijden zoet om het weer gezond te laten worden.....
Maar goed het is jouw pony: jouw feestje.....
Lenneke_ schreef:Kunststof vind ik wel al beter dan ijzers. Ze belemmeren het hoefmechanisme minder en verergere de schokken minder/niet
Oke, de nagelgaten, maar dat vind ik nog het minst dramatische van allemaal. Die hebben bij Anouar geen schade aangericht, de rest wel
Kinke schreef:Shyla, maar als je gaat verhuizen en de EW's er weer onder vandaan haalt, is er dan ook structureel iets opgelost? Dan nog zal ze alleen geen last hebben op het zachte?
evita_ schreef:@Shyla; wat naar joh van je pony. Ik hoop dat je een goede oplossing vind voor je pony en ook voor jezelf natuurlijk! Ik zou persoonlijk mijn paard nooit weg doen als ik er niet meer op kan rijden maar daar hadden we bij aankoop al rekening mee gehouden..
Citaat:halllooo Morrie, doe het ff voor???
gouda schreef:Zo die Morrie durft met dat warme weer zo te rennen! Hij was vast lekker afgekoeld door de wasbeurt.
Vinden jullie lange manen bij een rijpaard (a la kwpn) mooi staan? Kaylee dr manen groeien best hard en dik haal ze er alleen uit gewoonte iedere keer af tot handbreedte omdat dat zo 'hoort' Heb ze wel eens wat langer gehad maar kon er weer niet van afblijven.
Bij sommige paarden vind ik het wel mooi jaMirages manen zijn ook wat langer op het moment
Net terug van paarden buiten zetten. Klussen valt nog niet mee met deze hitte. Waterbakken vullen met de hand a 90 liter inhoud, paddocks stront ruimen en uitmesten. Vanmiddag weer terug om de weides uit te mesten en de paarden weer naar binnen te doen en weer water geven. Normaal gesproken doe je dat alles niet alleen (en niet alles iedere dag) maar iedereen is op vakantie behalve ik en nog 1 andere pensionklant en stalhouders. Gelukkig wel wat hulp maar valt toch vies tegen. Maandagavond komen ze weer terug gelukkig.
Dan is het hard werken ja![]()
Nog even volhouden
![]()