Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:sensatie vanmiddag bij mij op stal: eerst komt een Hackney alleen thuis met een half afgescheurd tuig, later een Shetty zonder kindje (via de A27en ff later een Welsh, mét amazone maar volledig aan de kletter *doet ie anders nooit*
Iemand het kind van de shet gaan zoeken, die lag helemaal in het bos, een uur van stal af, had gelukkig niets behalve helemaal over de emmer....
Boer Klaas vond het genoeg en zei tegen mij: jij komt de dam niet af met dat gekkenhuis van je, je blijft maar in de bak en zo gezegd zo gedaan, zonder zadel (en helm) de stuurknopjes op gewicht er even terug opgezet en wat heb ik ontdekt??????
Morrie heeft hele andere gangen dan vorig jaar! Ik heb de hele winter niet in de bak gereden en in draf zweeft ie gewoon, margreet dit moet je volgende week proberen, wel zonder zadel, want onder dat zadel loopt ie gewoon niet meer...... ik denk dat ie bij jou zo in galop aanspringt (durfde ik natuurlijk niet) en dat je hem zo meeneemt naar buiten zonder zadel, hij zit echt als een huis, niet te geloven!
Buitenzinnig schreef:Margreet...heb jij ook zo'n paard dat overal de schuld van krijgt???? Irritant toch!!!
Citaat:kun jij gedachten lezen ofzo
Margreet schreef:Zo wat een vuil gedrag zeg!! Daar ben je nog goed mee weg gekomen, moet je toch niet aan denken dat het raak was geweest...
Je hebt haar toch hopelijk wel heeeel goed duidelijk gemaakt dat dát niet getolereerd wordt?!
Antheman schreef:Hoi,
Heb de boel niet zo nauwkeurig gelezen als ik normaal doe hoor.
Gisteren om 24 uur thuis, met de vrouwen van de bouwvakkers gemozaïeked en vandaag weer de hele dag gesolliciteerd.
Ik heb op 4 aktiviteiten meekeken , tussen de middag gesprek met 4 deelnemers en om 16 uur een gesprek met wat collegaas werd me versteld. Dames, niet gelogen ,ik had een delegatie van 5!!! man personeel tegenover me. Heb je de hele dag al meegelopen ,zit je propvol met indrukken en moet je om 16 uur nog een keer solliciteren. Phoefffffff, ik ben kapot. Voelde wel een enorme klik, aan beide kanten.
Nu heb ik morgenochtend een sollie gesprek over het meelopen van vorige week bij een andere werkgever en verwacht eigenlijk wel dat ze me een ja of nee gaan verkopen morgen. Vinnut zooo moeilijk wat ik moet doen!
En verder staan de heren sinds gisteren ook s nachts in de paddock, heel erg prettig!!
Leuk dat Morrie zo goed loopt!!"!
Margreet , ik duim voor je morgen!!
Cookies, vole je je al beter?
Ingrid; hint , dit is een openbaar forum en personen die jij aanhaalt hebben in het verleden ook wel in DIT topic gepost.
Citaat:Wat het leukst en uitdagendst is natuurlijk (en dan nog even kijken naar primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden!!!)
Antheman schreef:Citaat:Wat het leukst en uitdagendst is natuurlijk (en dan nog even kijken naar primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden!!!)
Nehee, want morgen verwacht ik dat ze ja of nee zeggen tegen de baan als woonbegeleider.
Ik moet nog minstens 1,5 week wachten totdat ik weet of ze mij als aktiviteitenbegeleider willen hebben!!
Als ik morgen een aanbod krijg, ga ik denk ik wel JA zeggen ,ondanks dat ik liever de baan van vandaag zou hebben. Ik kan het me niet veroorloven om NEE te zeggen tegen een baan
nienke07 schreef:nienke07 schreef:
Nehee, want morgen verwacht ik dat ze ja of nee zeggen tegen de baan als woonbegeleider.
Ik moet nog minstens 1,5 week wachten totdat ik weet of ze mij als aktiviteitenbegeleider willen hebben!!
Als ik morgen een aanbod krijg, ga ik denk ik wel JA zeggen ,ondanks dat ik liever de baan van vandaag zou hebben. Ik kan het me niet veroorloven om NEE te zeggen tegen een baan
Als ze je willen, kan morgen ook vragen
hoeveel bedenktijd ze je willen geven![]()
Vond ik helemaal niet raar in de tijd dat ik nog zelf personeel aannam...
nienke07 schreef:..en als je ze de situatie uitlegt? Of zeg ik nu iets heel erg doms? Ik bedoel...als je voor ze kiest, kan je per direkt beginnen, als ze een ander aannemen heeft die tien tegen 1 nog een opzegtermijn...dusss
nienke07 schreef:Je ehhh...eerst afwachten of ze je willen...en dan pas uitleggen natuurlijk!