Maar hoe komt het nu dat je hem moest laten gaan? Is hij in ene heel hard achteruit gegaan ofzo?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Dank je Antheman voor je mooie foto's. Dat vind ik heel lief van je. Het is heel moeilijk, maar het is goed zo. Hij is echt heel rustig gegaan en de laatste dagen is hij vreselijk verwent met allemaal dingen die hij niet mocht hebben vanwege zijn diabetes. Bergen appels en kilo's muesli. Ook mocht hij nog de wei op van de boer.
Hij ging eigenlijk geleidelijk aan achteruit, dus moest ik de beslissing nemen. Ik wilde niet wachten tot het echt niet meer ging of dat hij om zou vallen. Hij heeft een fantastisch jaar gehad door de medicijnen. Ik ben heel blij dat hij het niet meer mee hoeft te maken dat we gaan verhuizen met de paarden. Dat had voor hem heel veel stress opgeleverd.
Onze boer heeft namelijk de huur opgezegt want hij gaat de boel platgooien en verkopen. Dus dubbel stress voor mij: een zieke pony en geen stal meer. Gelukkig hebben we een goeie stek gevonden waar ook plek was voor Ponto, maar dat hoeft hij niet meer mee te maken.
Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden.
gouda schreef:Wat houd het doormeten precies in? Is dat met zo'n pendel oid?
judith789 schreef:Hoi, Ik zit er hier niet zo lang, maar misschien is een nieuw topic openen wel handig ??
judith789 schreef:Hoi, Ik zit er hier niet zo lang, maar misschien is een nieuw topic openen wel handig ??
Shyla25 schreef:@Cookies ik heb pas net weer internet en lees nu pas van je verlies, gecondoleerd