Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:de hoofdpc staat op schiphol
promptertje schreef:Arno, gefeliciteerd met je aankoop van een draver, had het gelezen op het draverforum. Fijn dat dat mooie beestje bij jou terecht is gekomen.
Hempfling was mij ook een stapje te ver Morrie, laat ons maar lekker op beginnersniveau prutsen
Arabesk schreef:he t zonnetje begint hier nu door te breken
evitatinkle schreef:Hier schijnt de zon maar heb er de hele dag niet veel aan natuurlijk en straks als ik naar de paarden ga zal het wel weer gaan regenen. Ik heb namelijk een zendertje, als ik buiten ben drukken ze op het knopje van slecht weer..
Citaat:Ik heb namelijk een zendertje, als ik buiten ben drukken ze op het knopje van slecht weer..
evitatinkle schreef:stelletje etters, volgens de scieontology kerk (of zoiets waar tom cruise ook lid van is) bestaan er zogenaamde theten (ettertjes) Die zijn onzichtbaar en maken ons het leven zuur. En die komen van een planeet X ofzo. Ziekelijk.
Arabesk schreef:ja dat schijnt altijd wat lastig te zijn helaas
angela88 schreef:die hele enge, paard-etende??, die altijd ergens staan waar je paard ze niet verwacht??