Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Dat moet je hebben , zo iemand die zo heel luchtig en logisch ZIET wat er wel of niet aan de hand is... ik heb mail van Steffi... ze vindt Oostvoorne een beetje te ver weg van Utrecht.... heb ik dat ?!
pmarena schreef:Zo die klinkt als iemand met kennis van zaken , super zeg !!
Isapaardje schreef:pmarena schreef:Zo die klinkt als iemand met kennis van zaken , super zeg !!
Ja fijn he
Haar vriend is fysiotherapeut schijnt en kan die waarden goed lezen.
En dan te bedenken dat mijn DA dus in dit overzicht een leverbeschadiging zag, en zulke zware medicijnen wilde geven ...![]()
Maar goed dat ik het standaard niet meer zo op dierenartsen heb
Isapaardje schreef:Ze schijnt het enorm druk te hebben en ook een wachtlijst in feite. Misschien dat ze daarom "de kous wat afhoudt".
Kijk anders ook eens op www.holistischdierenarts.nl
Misschien dat daar iemand tussen staat die dichterbij zit.
Isapaardje schreef:Met dank aan Knavia hier op bokt, als antwoord op mijn bloedonderzoek (ik had de waarden overgetypt) ... ik ben gerustgesteld nu:
pmarena schreef:Ik denk het wel.
Maar ik heb haar direct teruggemaild dat is echt graag zou willen dat ze er eens naar kijkt , met link van het filmpje van Rena die de bak door klost , hoop-hoop-hoop....
Misschien heb ik m'n eerste mail ook wat te afwachtend geschreven hoor.... dat dat het hem is.
jackie schreef:kun je misschien nog een keer foto's van de zoolkant van de hoeven maken? en dan wat schuin van boven, zodat ik de holling kan zien??
jackie schreef:ja, ik zie inderdaad een holling. had alleen graag meer van de steunselhoek gezien. chips. ik weet het, ben een zeikerd.
wanneer je weer kunt fotograferen: ietsjes meer van de zool en wat schuin vanaf de zijkant. ik wacht geduldig af.......
jackie schreef:allemaal voor het goede doel dus.....
Mac schreef:jackie schreef:allemaal voor het goede doel dus.....
Heel goed.
Zijn de foto's van vanmiddag nog gelukt?
jackie schreef:Mac en ik hadden vanmiddag bij mij op stal een hoevenbekapsessie.