ik weet welke VA het was en ze IS een eikel... heb haar zelf ook eens aan het werk gezien... ze is een erg slechte arts, ze kan beter thuis bij haar kind blijven, dan verkl00t ze de paarden (en andere dieren) niet meer
sorry Dinka... ik kan me gewoon kwaad maken om onkundige (vee-)artsen... zeker als bekenden en hun paardjes daarvan de dupe worden... deze dokter zou haar vak nooit meer uit mogen oefenen
Hallo allemaal!!! Bij deze wil ik jullie een gelukkige kerst toewensen en alvast een gelukkig nieuwjaar. En dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen. En dat we maar veel paardengeluk mogen hebben dit jaar.
Fijne kerst allemaal! Ik was vanmorgen om 9.00 uur al lekker bij de paarden om ze buiten te zetten. Heerlijk rustig was het op de weg
Lekker een buitenrit van een uur gemaakt. Kon er niet helemaal van genieten want vanacht is er een paard van stal ingeslapen . Stond al een week op de kliniek was 2 maal aan koliek geopereerd. Leek op te knappen maar toch het gevecht verloren. Ze was 5 maanden zwanger en er liep nog een veulen aan de voet wat gelukkig toch al afgespeend moest worden. Arm beestje heeft het wel allemaal gezien.
paarden zijn de nacht goed doorgekomen gelukkig! Ze zijn nog steeds een beetje suf van de sedalin, en helemaal relaxed. Ben blij dat ik het zo gedaan heb!