Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackie schreef:volgens mij is dat ook zo. ik heb ook zo'n exemplaar rondlopen (Briolette).
Pete Ramey beschrijft dat ook in zijn artikel over laminitis.
ik zal weer eens foto's van haar hoeven maken. daar word je ook niet goed van (van de ringen). zij loopt al minstens 4 jaar zonder ijzers en ik ben er ook nog niet. er moet gewoon alles kloppen. voeding, beweging/belasting en natuurlijk het bekappen. hele wetenschap.
Banjer schreef:blaaaahhhhh!!! Vergeten foto's te maken...
Citaat:De witte lijn was smaller , maar ik heb nu een hoevenkrabber met een slijptol tot een scherp puntjes geslepen om die rottige kleine steentjes eruit te kunnen peuteren , dus daardoor ziet die witte lijn er wat slechter uit denk ik.
Citaat:Nat gras waardoor de hoef zachter wordt , en elke keer die scherpe punt erdoorheen voor die kleine steentjes , dan leg je hem toch wat meer open....
pmarena schreef:Sinds Hans haar bekapt is me alleen opgevallen dat haar hoeven wat holler lijken te worden.
jackie schreef:voor alle eigenaren van paarden mit laminitisrisiko:
gevonden bij www.paardensupplementen.nl
Speedi-Beet
smurf schreef:iedereen de groeten van Arabesk, ze is in Baarle Nassau, woont in een blokhut en heft geen internet, wel een "huispoema"genaamd Broer, die ook nog een broer heeft die ook Broer heet, snappen jullie het nog???