ik heb geen idee hoe duur de behandeling is. Hij kwam sowieso langs en aangezien Kinke vanaf 1 november al bij m'n instructrice staat en lichamelijk gezien al zoveel dingen heeft geleerd en gedaan leek het me dus verstandig om haar te laten checken.
ging goed, ben wel blij met wat ik hoorde... Nancy is erg goed... tijdens het consult begon Nancy te praten, en ik kon een deel van mijn vragen al wegstrepen, die waren al beantwoord... Uitgebreid verslag komt via msn...
Banjer liep gister trouwens erg gevoelig op het harde... Heeft ze normaal geen last van na een bekapping (bekapping was zaterdag)... nu lijken er ineens ook sneller steentjes in haar hoeven te zitten... heb de bekapper al gemaild... dit is wel raar... ze staat niet anders op haar hoeven dan anders...
haha, 2 januari ben ik ambtenaar-af... dan ga ik als secretaresse werken bij een adviesbureau voor ruimtelijke ordening... (vraag me af waarom ik eigenlijk de opleiding in de beveiliging heb gedaan... doe er tot nu toe niks mee... haha)
Ik ga naar stal, ben benieuwd hoe Shy het gaat doen bij de tandarts. Zelf ben ik er bang voor en heb al wat ingenomen om Shy niet te zenuwachtig te maken. Ze gaat ook nog ff aan de longe voor ze komen anders staat ze meteen op 2 benen
Banjer
Lid Nieuwsredactie
De tandarts moet hier ook weer bij de paarden komen. Begin volgend jaar ff een afspraak ervoor maken. Is alweer een anderhalf jaar terug. Half jaar terug nog controle gehad, toen was alles prima. Nu zaten er weer een paar kleine haken bij Orlanda (was geen tijd om ze weg te halen, ff laten checken op de inenting controle). Dus daarvoor weer een nieuwe afspraak maken.
zo ik ben weer terug van de ponies... de VA is geweest en nu ben ik heel boos! de VA heeft dus geen onderzoek gedaan met verdoven... ze vond dat siets nu met pijnstillers zo goed loopt (duh) en ze voelde een pols in de kootholte dus het is hoefbevangen, owja en als ik precies wilde weten wat hoefbevangen is moest ik maar op internet gaan zoeken... en siets is niet spierbevangen... de bloedwaardes zijn nu goed maar 600 terwijl ze 250 mogen zijn (?) en ze loopt nu ook niet stijf (duh met pijnstillers) maar goed ik ben dus enorm kwaad!