Nou, Walter is verhuisd, het ging eigenlijk boven verwachting! Maar das logisch natuurlijk, want er staat gras!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, de bonte Bandito
? Morrie schreef:ging ie de trailer in????
ik heb voor 23 en 25 juni een trailer geregeld, dikke 2 paards van een stalgenoot, wat de auto en trailer betreft, kan ik op Parelli cursus......nu de financien nog en het paard moet meewerken.....
*kloepoek bij glaag*
promptertje schreef:Wendy, gefeliciteerd! Heerlijk zo je eigen plekje, en je hebt er veel werk in gestoken de afgelopen tijd. Nou lekker gaan genieten hè?
Morrie schreef:*haha* als ie van tevoren weet dat ze in Lunteren alleen zandpaddocks hebben en geen gras, gaat ie er sowieso niet in.......

Ik moet dat voor mijn werk al zo vaak eten dat het me mijn neus uitkomt. Kan het niet meer zien. Citaat:Ik moet dat voor mijn werk al zo vaak eten dat het me mijn neus uitkomt
Mijn collega en ik doen veteranenzaken. En daarbij bezoeken we ook altijd de reunies (we hebben 75 reunie commissies) en die mannen eten altijd blauwe hap. Na 5 jaar ben je dat echt wel een keer beu.
Morrie schreef:*doet u mij maar foltune cookies bij*
sorry cookies