Helemaal omdat zij een D-pony is en haar lover een grote KWPN-er , helemaal zwaar lomp erbij vergeleken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Dus eigenlijk zeg je dat de merrie teveel belast wordt, omdat de natuur zijn werk niet goed doet, nl de drachtigheid stopt het dekken.
Antheman schreef:Alle merries dragen dus ijzers daarMidden in het bos!
Antheman schreef:Ja, hij had 2 behoorlijke japen op zijn been.
Mac schreef:Antheman schreef:Ja, hij had 2 behoorlijke japen op zijn been.
!! Tsja, gemengde kuddes werken mi alleen als de ruinen die erbij staan niet dekken. Het is helemaal een ramp als je er meerdere hebt die het doen (ook al meegemaakt).
Mac schreef:daar kwam oa uit naar voren dat mijn lichaam energie direct uit de spieren was gaan halen omdat de rest "op" was. Ik vond dat wel een interessante constatering in het licht van de discussie van IP
Isapaardje schreef:O ja vanavond op SBS6 bij Hart van Nederland 22.35 uur, het verhaal van Juliette (oud PN-lid) over haar overleden paard als gevolg van JKK vergiftiging.
Isapaardje schreef:O ja vanavond op SBS6 bij Hart van Nederland 22.35 uur, het verhaal van Juliette (oud PN-lid) over haar overleden paard als gevolg van JKK vergiftiging.
Isapaardje schreef:Ik heb heel lang met haar gemaild. We hadden vroeger met een paar meiden een 4Pk groepje en daar zat de moeder van Juliette bij. Daarom leef ik nog meer met die mensen mee waarschijnlijk. Ze hadden het paard als maatje voor hun eigen paard gekocht en ze zou meegaan naar Frankrijk waar Juliette zou gaan wonen. Helaas het heeft niet zover mogen komen ... bij de vorige eigenaar stond ze in een wei vol JKK die hij 's winters maaide en het paard vrat het dan vervolgens op. Ze heeft dit niet geweten toen ze het paard overkocht.
Antheman schreef:Ja, hij had 2 behoorlijke japen op zijn been.
Antheman schreef:Isapaardje schreef:O ja vanavond op SBS6 bij Hart van Nederland 22.35 uur, het verhaal van Juliette (oud PN-lid) over haar overleden paard als gevolg van JKK vergiftiging.
Getsie, ik las het al op een ander forum, zal zeker kijken! Dat lijkt me zoo erg als je paard hieraan overlijdt....
Isapaardje schreef:Profiel foto: ... heb er ook even een rode lijn ingezet. Hij is gemaakt voor de bekapping van Klaas 22 juli jl.
Inderdaad is te zien dat er een knik in de hoefwand zit ... hmmm niet goed ???
pmarena schreef:Oeh willen jullie ook eens zeggen wat je van Rena haar voeten vindt , als ik foto's maak ?
Mac schreef:Ik heb nu alleen nog maar vermoeidheidsklachten als ik mij niet aan het dieet houd!
opala schreef:Daar hebben we het al eens over gehad, maar de kroonrand is helemaal niet zo duidelijk afgebakend. De hoefwand is bovenaan tot de helft helemaal wat grillig, zou daar niet iets uit af te leiden zijn? Normaal gesproken zou het nieuw gegroeide gedeelte glad en stevig moeten zijn. Ja ben bezig in het boek.
Antheman schreef:Isapaardje schreef:Ik heb heel lang met haar gemaild. We hadden vroeger met een paar meiden een 4Pk groepje en daar zat de moeder van Juliette bij. Daarom leef ik nog meer met die mensen mee waarschijnlijk. Ze hadden het paard als maatje voor hun eigen paard gekocht en ze zou meegaan naar Frankrijk waar Juliette zou gaan wonen. Helaas het heeft niet zover mogen komen ... bij de vorige eigenaar stond ze in een wei vol JKK die hij 's winters maaide en het paard vrat het dan vervolgens op. Ze heeft dit niet geweten toen ze het paard overkocht.
Heette haar moeder Ellen??