Ik weet wat ze gekocht heeft. Het is iets met ruitjes.
Ik was ook in de winkel,en Lenneke stootte me aan. Ik had haar nog niet gezien..
Met wie was je daar Lenneke? (wie is die jongeman?)
Ik heb wel veel gekocht,maar ik was net zoveel als Lenneke kwijt.. Ik heb 2 truien voor mezelf,en 3 oliebol voor mijn dochter. Rose chaps voor mijn dochter en een rijzweepje voor op de ponyclub.
Equitana ga ik komend jaar heen. Dat wordt pas echt gevaarlijk.
Ik heb een regendeken gekocht. Ik merk dat Anouar het echt prettiger vind met dit weer. Hij is ook inene een flink stuk aangekomen. Maar met die uren lange regen werden de randen nat, nu kan ik dan lekker een droge op doen. Hij was maar 30 euro. http://img283.imageshack.us/img283/9366/deken002hq7.jpg
Banjer
Lid Nieuwsredactie
even snel een vraagje tussendoor. Als een paard spat heeft aan 2 benen, is dit nog te genezen *ik vind tot nu toe alleen aangepast beslag als 'oplossing' en dat klinkt niet erg aannemelijk* Gaat hier om een paardje dat ik ken, is na kreupelheid spat geconstateert, ze geven hem nog 6 weken om te herstellen, anders wordt hij ingeslapen.
Spat geeft volgens mij een kreupelheid die steeds komt en gaat. Na losrijden betert het ook. Dat is mijn ervaring met paarden die spat hebben/ hadden. Volgens mij kun je vaak zo'n paard nog best goed in leven houden maar dat zal per geval wel verschillen.
Het wordt gekker en gekker. Hek om een paard om er op te kunnen zitten, deken erop en zich natural noemen
Waarom je paard niet in een lekker warme stal Dan nog goed voer en het cirkeltje is weer rond. Oh nee, ik vergeet dat voor de erosie van de hoefkwaliteit nog beslag nodig wordt.
Zal wel aan het populistische ervan liggen. Ben blij dat het natural aan mij geheel voorbij gegaan is
@Lenneke is echt een leuk winkeltje de HM ik ga er ook nog wel eens naartoe als ik bij mijn ouders ben, ik ben echt verslaafd aan dingen kopen waar ik niets aan heb, gebruik het nooit voor Shy.
Als het volgend jaar weer zo nat is in de wei ga ik Shy ook een regendeken om doen, nu komt de rottigheid er uit echt jammer. Ze heeft het toch te slecht gehad met slecht gras en veel regen. Ze is gelukkig goed aan het bijkomen en ze krijgt nog niet eens biks mijn staleigenaar was er eerst op tegen maar ziet nu dat Shy het er prima op doet. Dus geen biks en geen brood meer voor Shy.
Ik heb vandaag voor het eerst met een "halsring" gereden. Shy heeft namelijk een paar wondjes onder haar kin en kan daardoor niet bitloos gereden worden. Het geneest goed maar ik moet nu dus met bit rijden.
Dit is echt een probleem, ze loopt er telkens of achter of pakt het vast. Dus ik wou haar niet dwingen en ben toen in de bak gegaan met een halstertouw om haar nek. Wel het hoofdstel om maar de teugels helemaal los.
We reden er zo mee weg vooral halthouden ging echt super goed. Lekker overgangen en figuren gereden.
Dit gaan we zeker vaker doen
Banjer
Lid Nieuwsredactie
leuk Shyla.. heb je foto's van het rijden met halsring?
Banjer en ik hebben vandaag voor het eerst met bosal gereden tijdens de les.. Denk dat deze bitloze optoming erg goed bij ons gaat passen... Banjer heeft iig op haar manier aangegeven dat ze dit een prettige optoming vindt...
Heeft er nog iemand een geldboompje over, zodat ik een bosal kan kopen?