Isapaardje schreef:Uitslag bloedonderzoek is binnen ...
Spieren goed, lever niet goed. Dermate slechte waarden dat ze een behandeling met prednisolon willen gaan starten. Nou eh, echt niet dus he. Ik ben inmiddels al getipt op holistische dierenartsen dus daar ga ik ook achter heen en ik heb al een lever-reinigingskuur besteld nu.
Maar wat ook raar was, ze denken aan een gekanteld hoefbeen. Dit omdat ze niet willen geloven dat het hoefbeen weer recht is komen te zitten. Dat kan niet volgens hen ... eens gekanteld blijft gekanteld en kan hooguit verder kantelen.... huh??? Ik moet dus nieuwe foto's laten maken. Tja ... als het hoefbeen echt gekanteld zou zijn dan zou ik daarvan iets aan de hoef moeten zien (al zegt de DA dat dit niet altijd hoeft), maar zou ze ook niet gestrekt draven op de wei wat ze nu doet (vrijwillig) ...
Weet niet goed wat ik er allemaal van moet denken hoor.
Sterkte ermee!
In de holistische hoek zoeken lijkt me en heel goede! Zoals je weet ben ik ook erg te spreken over Laarakker.
trouwens over de kliniek daar en hoeven
ik heb verschrikkelijke hoeven op ijzers gezien.
Ik heb vandaag ook een DA met homeopatische/bach/lecher /weet ik veel wat allemaal , gehoord. Komt uit Zeist. Mocht er iets zijn ,dan zal ik die benaderen, het is een vrouw. Ze komt aan huis.
Naam moet ik aan mijn Parelli helper navragen ,dat heb ik niet opgeschreven.
Volgens mij is het vrij gebruikelijk om in de reguliere hoek te beweren dat een eens gekanteld hoefbeen , een altijd gekanteld hoefbeen is.