Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:_angela_ schreef:Go Ara!
Wie van jullie gaan er allemaal naar de NH-dag in Arnhem (10 sept) misschien kunnen we een tijd afspreken voor een natural meeting?? (heb het er nu ook met Wendy over, voorstel 15.00 uur)
ik heb plannen om te gaan
tot nu toe hebben zich nog geen carpoolers gemeld, dus in het ergste geval moet ik helemaal alleen heen, maar ja als ik dan in het vooruitzicht heb dat jullie er zijn
word ik weer blij
evita_ schreef:
Arabesk schreef:level 6
verloren...
Arabesk schreef:
wat voor rekentrucjes laat jij er op los dan? Ik maak globaal een indeling en kijk wat het gunstigt is logisch nadenken gaat toch niet daar ben ik te duf voor nu.
evita_ schreef:hebben jullie wel eens gezien hoe een paard een ander paard hardhandig wakker maakt? Wij lagen vanochtend dus bij de paarden in de wei. vier paarden lagen. 1 jaarling staat op, loopt naar andere jaarling toe, geeft met voorbeen een schop in de buik. Beestje schrikt zich helemaal lam natuurlijk en hobbelt overeind. Wakker maker loop op de andere paarden af, die zien hem aankomen en maken dat ze overeind komen.
Wat een gemenerik he. Niet dat het een harde schop was, maar zo dwingend, van he luilak opstaan. En ook in de buik, dat lijkt me altijd zo'n pijn doen.