mizzpoez schreef:Hallo SuperRoos,
Met Kito is tot nu toe alleen geoefend met trailerladen, wandelen en voetjes geven e.d., cirkelen heeft hij nog bijna nooit gedaan. Irene is totaal tegen het inrijden van een 2 jarige hoor, ze wist niet eens dat Eddy erop zou gaan zitten!
Eind volgend jaar gaat Kito naar Eddy en dan het jaar erop gaat hij pas echt bereden worden als minimaal 4-jarige.
Hij mag er dan wel stevig uitzien, dat zegt niks over zijn wervels die nog lang niet zijn uitgegroeid. Dat is bij elk paardenras hetzelfde.
Maar het was voor een publiek natuurlijk wel helemaal te gek om te zien!
Greetz MizzPoeZ
hoi, ik ben blij met dit berichtje..
ten eerste zag dit paard en nog lekker jong uit, hoort zo! maar ookal zou het er erg volwassen uit zien dan zegt het niks over de werfels die nog niet zijn uit gegroeid...
irene wist dus van niks.. jammer.. als het mijn paard was had ik het uit de ring gehaald..
leuk al dat voorbereidende werk, wat ik super had gevonden als ik dit zag bij een 3,5/4 jarige.. maar dit vind ik echt iets te jong!
mooi dat hij pas echt gereden gaat worden met 4 jaar

. Het fluidity zadel zag er wel heel aantrekkelijk uit, dat dan weer wel...
. Maar graag wil ik wel zeggen dat het paard van Rixta hier in echt niet het makkelijkste paard is. Hij toont dit bij het minste of geringste omdat ie zo extreem gevoelig is. Ook hun prestatie verdient zeker respect, net zoals die van jan en alle anderen. Het is allemaal niet zo zwart wit als het er uitziet.
Die hebben geloof ik nog nooit van assertive vs. aggressive en emotional fitness gehoord
vond het echt belachelijk dat ze bijna de achterklep tegen je hoofd aangooiden
Dit soort mensen geven voor mij een hele nare smaak aan het parelli-gebeuren