'Natural' paarden zien er in de winter slecht uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Re: 'Natural' paarden zien er in de winter slecht uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:25

Basje98 schreef:
Huilen helaas sneeuw het hier in Nederland niet zo vaak.... 'k denk dat ik toch maar weer terug ga naar Duitsland.... (ook alleen maar regen nu...) Haha!

Hier ook niet hoor. Maar toen er laatst dus wat sneeuw was gevallen, nam ze meteen de kans waar en ging heerlijk in de sneeuw liggen rollen. Wat hebben onze paardjes het toch vreselijk koud he?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:28

Laatst met die sneeuw ging is 's avonds naar mijn paard en hij lag gewoon in de sneeuw te slapen. Vond 'ie heerlijk..... Gek paardje..... Haha! Haha! Haha!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:32

sorry hoor ik vindt nou niet dat ilona er slecht uit ziet, zie mijn profiel, ze heeft gewoon een lekker wintervachtje, ze rolt weleens in de modder, ze kan ook op schoon stuk rollen als ze wilt. Kan nou niet zeggen dat ze het slecht heeft ofzo. Ach gut ik gebruik in ieder geval geen deken, lekker teddy beer is ze nu in haar wintervacht. Bloos de sneeuw vond ze nog niet eens spannend

amosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:46

volgens mij vinden paarden het niet echt leuk om proper te zijn Clown
altijd als ik ze poets en ze gaan buiten ben ik zeer teleurgesteld dat heel mijn poets werk voor niets was
gaan ze lekker rollen in het vettigste deel van de weide en ze doen het nog liever als k ze gewassen heb
viespeuken Haha!
maarja zolang ze maar gelukkig zijn