Parelli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:18

Natuurlijk kan dat als je dat wil. En ik rij met een dressuurzadel hoor, je hoeft geen ander zadel (je moet hooguit op een andere manier opzadelen). Alleen is het handig als je tijdens je level 1 leertijd even alleen met halster rijdt, om het programma door te krijgen.

Dat hoeft trouwens maar kort te duren, je kunt het al in 3 weken afronden als je een beetje handig bent .

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 21:02

en als het allemaal zover is is met touwhalster rijden echt een kick! ik dacht dat ik het niet zou kunnen maar siets luisterd er beter naar dan met hoofdstel... en het is ook gewoon onwijs makkelijk je kan zo opstappen en wegtuffen

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:38

ja zo'n touwhalster wil ik best voor erbij hoor (reed vroeger al altijd met mijn verzorgknollies met alleen een halstertje zonder zadel door het bos). Maar het is dus niet zo dat je paard in de war raakt als je alleen op de grond parelli doet en "normaal" rijdt? Ik ben niet zo van de sporen e.d. overigens, maar wil wel graag dressuurmatig werken. Dat wil ik ook nog best doen op een touwhalster, maarja, voor concours moet toch dat hoofdstel met bit in he..