Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:Dat is een vuile streek zeg....... is ie nog hengst?
Zo ja, snel ballen eraf dan!
Paulatjuh schreef:Mooizo
Oei dat is geen pretje WendytjeGBah, moest je naar de tandarts? Ik heb dus niet altijd meegelezen
maar is hij altijd zo dominant? Toch denk ik wel dat jij toch wel erg goed weet hoe je hem aan moet pakken hoor...
wendytjeG schreef:Paulatjuh schreef:Mooizo
Oei dat is geen pretje WendytjeGBah, moest je naar de tandarts? Ik heb dus niet altijd meegelezen
maar is hij altijd zo dominant? Toch denk ik wel dat jij toch wel erg goed weet hoe je hem aan moet pakken hoor...
Nee, ik dacht dat hij niet zo dominant was... aan de hand is ie redelijk braaf. Puberen?
Geen idee, maar ik weet wel dat we blijkbaar geen goede combinatie zijn samen. Nog niet in ieder geval
T@nj@ schreef:Maar het betreffende paard is al ruin hoor Levade![]()
(overigens ben ik misschien een van de weinige mensen die het met je eens is, heb zelf 3 hengstjes staan die ook de ballen gewoon mogen houden, maar dat heeft met dit geval dus niets te maken)
Antheman schreef:Nu heeft hij een veel leuker leven , incl sex, dat had hij als hengst nooit gehad.
wendytjeG schreef:Antheman schreef:Nu heeft hij een veel leuker leven , incl sex, dat had hij als hengst nooit gehad.
Sex? Springt ie op de merries in de kudde?
Citaat:Maar ik vind dat zoveel mogelijk geprobeerd moet worden alles in tact te laten
smurf schreef:zie dan maar eens stalling te vinden, geen boer hier in de buurt wil hengsten op stal......