Geroddel en irritaties, ach, dat heb je overal, hoor. Ik zeg maar zo 'zolang mensen over je kletsen of je in de gaten houden, ben je blijkbaar erg interessant'.
Maar mijn paard staat er geweldig bij en dat vind ik het allerbelangrijkste. Natuurlijk heb ik nog wel wat wensjes hier en daar, maar ja, nogmaals, dat zijn mijn wensjes, niet die van mijn paard (denk ik).
Dani, ga er inderdaad lekker regelmatig heen en overweeg het goed. Alles heeft zijn voor en tegens en overal is wel wat.
Succes, hoor, want ik weet hoe moeilijk zo'n dilemma kan zijn. Pffff, breek me de bek niet open....

Sonjim, wat heftig dat jouw ruin nog steeds om Sonja roept. Dat zegt toch wel iets, he....
Ik vind die onderlinge relaties tussen paarden altijd zo fascinerend om te zien en ze onthouden veel meer dan wij soms denken. Eerdaags gaat er zeer waarschijnlijk weer een merrie weg bij ons, waar Sam heel erg mee bevriend is. Vind het verschrikkelijk, want het is het zoveelste maatje wat weg gaat. Gelukkig heeft hij er nog meer, maar een andere merrie van begin 30 wordt waarschijnlijk deze winter ingeslapen, en dat is ook al zo'n lief vriendinnetje van hem. Kon ik het hem maar uitleggen, denk ik weleens...........

. Ik ben ook echt zo gelukkig met dit lieve paard en hij hopelijk met mij!!! Hij geeft me zoveel moois en ik leer zoveel van hem. Hij is niet voor niets op mijn pad terecht gekomen, hoor, ben overtuigd dat een dierbaar iemand van 'boven' hier zelfs een hand in gehad heeft.......
).
).
. Ester is zomers lichtbruin, tja en Timber....donkerder dan zwart bestaat eigenlijk niet
. Ze hangt ook nog gewoon lekker met een grote foto naast mijn bed