Bij Anouar is nog steeds alleen modder bij het hek. Verder is de wei zo goed als droog. En er staat nog steeds zoveel gras dat ze alleen de puntjes eten
De wei is nog wel te doen, maar dat is met een week over als ze daar altijd in mogen. Dat kan echt alleen met redelijk droog weer, en met dit weer maar een paar uurtjes. De rest van de dag kunnen ze wel in de rijbak, maar dat doen ze vaak niet. Ze staan het liefst in de uitloop, dus ik hoop dat het zand gaat werken. Zie ze liever buiten als binnen!
Goeiemorgen! Zalig dagje vandaag; Gym, Nederlands, lekker weertje & straks met m'n nieuwe camera eens foto's maken van Katie's bolle buik. 7 maanden alweer !
Ik ben alweer vergeten hoe het was zonder veulen,met Femke's bolle buik.. (ik kon haar bijna rollen door het land op het laatsts) Ben benieuwd hoe Katie eruit ziet nu. Qua buik dan,ter vergelijking enzo.
De wei bij ons is helemaal droog en vol gras,alleen het begin stuk bij het hek is blubber. (tot aan je enkels blubber!) Bij de kuil ruif is het ook een beetje blub,maar dat komt omdat de paarden daar allemaal en veel lopen.
Hahahha,ik wilde hier net gaan posten dat het schoonmaken erbij ingeschoten is,want ik was een kerstkaart aan het maken.. Zo,nu ga ik schoonmaken,want alles ligt hier al op de kop en van de muur. Lekker soppen en stofzuigen. *o joy*
De pony van een vriendin van mij is ook drachtig, het is een fjord en ze is drachtig van een fries Ik ben zo benieuwd wat daar uit gaat komen waarschijnlijk een valk Jammergenoeg heb ik nog geen tijd gehad om bij de zwangere te gaan kijken (oude foto in mijn profiel) maar ik hoorde van mijn vriendin dat het erg goed ging. Het is haar eerste veulen en ze is al 15!!
Shy zit echt helemaal onder de bulten, echt raar maar ze heeft er geen last van. Mijn staleigenaar en ik zijn het er over eens dat het door het verschil in eten is gekomen. Van heel erg arm gras naar vreselijk mooi hooi.
Ach het gaat wel weer over voor ze een ruin is
Als alles trouwens goed gaat kan ze van de zomer weer zonder ijzers ik is blij
Oja, dat ding, alweer helemaal vergeten Heb nu weer mooie laarzen gevonden op marktplaats Maar vertel, wat heb je me te bieden? Ik wil die dingen nog steeds wel kopen, 15 euro is geen geld