[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:08

Wat kl0te cookies..
Wat als je het niet doet? Zijn er alternatieven?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:12

Gatverdamme, dat is echt naar Cookies!
Die 6 weken revalideren lijkt me idd behoorlijk zinloos, waarom kan er niet meteen aan een oplossing gewerkt gaan worden....

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:12

Arabesk schreef:
Ik ben helemaal klaar met bokt

Vanaf nu geen discussies meer, mensen stellen toch pas een vraag als ze klaar zijn voor het antwoord. Het is zinloos

hehe, daarom doe ik dat dus niet

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:13

Dank je Anya. Inderdaad balen. Ik denk ook niet meer dat dit goed komt. Een kennis van mij is nu bezig met een plastic tussenwervelschijf. Eens kijken of dat wat is. Mischien is dat dan nog een optie.

Ja bij mij krijgen ze ook wel eens een lel. Bij Rex moet je zoiets niet doen die is veel te gevoelig, daar helpt boos kijken en mopperen al genoeg. Ves is niet zo subtiel en als ze echt staat te emmeren dan kan ze een lel krijgen en dan is het ook gelijk afgelopen. In de kudde is het precies andersom. Daar kan Rex net zo lang staan klooien totdat ie van 1 van de oudere paarden een lel of beet krijgt. Terwijl bij Ves al genoeg is als 1 van de paarden lelijk naar haar kijkt.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:14

En oriënteer je eens op Duitsland ook.
Ik merk dat ze daar met Lyme veel verder zijn dan in Nederland en dat schijnt voor wervels en aanverwanten ook te gelden.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:14

Ik kan over 4 weken pas terecht bij het revalidatie centrum voor een afspraak. En moet het nog beginnen. Ben je lekker de hele zomer onder de pannen

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:15

Anya schreef:
En oriënteer je eens op Duitsland ook.
Ik merk dat ze daar met Lyme veel verder zijn dan in Nederland en dat schijnt voor wervels en aanverwanten ook te gelden.

Ja dat zei de neuroloog ook. Maar ik zit aan dat kl0te militair hospitaal gebonden.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:16

Is er geen mogelijkheid om ergens anders heen te gaan waar je eerder terecht kunt?

Edit: ik lees al dat je gebonden bent....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:18

Cookies schreef:
Ik kan over 4 weken pas terecht bij het revalidatie centrum voor een afspraak. En moet het nog beginnen. Ben je lekker de hele zomer onder de pannen

veel leesvoer meenemen...
wat vervelend zeg!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:20

Je kunt altijd een second opinie aanvragen!
Daar heb je recht op volgens de wet.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:23

Nou intern ga ik dus echt niet, ik woon er 20 km vandaan. Wat ik van collega's hoor is dat je dan 's morgens een uurtje fysio hebt en dan 's middags om 3 uur nog 10 minuten zwemmen. Dus ik moet eerst maar eens horen wat het programma is. Bij ons op het werk is net de topdrukte weer begonnen en ik heb geen zin om de hele dag daar een beetje doelloos rond te hangen terwijl mijn collega zijn benen onder zijn lijf vandaan loopt.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:25

Second opinion lijkt me niet nodig daar we het roerend eens waren over de diagnose. Ik zal mijn eigen fysio eens bellen morgen en daar een afspraak mee maken. Kan die even kijken.

Ik kan me echt niet voorstellen dat bij die revalidatie ineens die wervels niet meer op elkaar zakken, door oefeningen.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:28

Nee ik bedoel second opinie over behandeling.

iedereen is het er bijvoorbeeld over eens dat ik chronische lyme heb. maar de behandelmethoden wijken nogal af. In duitsland zijn ze daar verder mee, dus mij is aangeraden naar duitsland te gaan... dat ga ik binnenkort doen.

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:39

Ik mag alleen ergens anders heen als defensie het niet zelf heeft. Zoals een gyneacoloog, dan mag ik in mijn woonplaats naar het ziekenhuis.
Laatst bijgewerkt door Cookies op 24-04-06 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:40

balen!

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:49

ja, dat is idd balen zeg. Wat moet je daar doen dan (behalve revalideren natuurlijk) Ik bedoel, zit je daar dan intern bepaalde oefeningen te doen, of absolute bedrust (zeg ook maar wat)?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:59

Bedrust mag tegenwoordig niet meer met rugklachten. Ik heb echt geen idee hoe ze zo'n dag aankleden. Mijn collega had 's morgens een uurtje fysio en 's middags 10 minuten zwemmen en de rest van de dag moet je je zelf maar vermaken. Je kunt geen 8 uur fysio krijgen, neem ik aan. Ik heb ook echt geen idee hoe hij denkt dat dat gaat helpen. Die botten schuiven overelkaar.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:03

Pfff...
8 uur fysio lijkt me ook sterk.
Wanneer moet dit gaan gebeuren?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 15:00

Over 4 weken heb ik een afspraak en dan moet daarna de handel in gang gezet worden.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 15:07

da's balen Cookies, helemaal omdat je gebonden bent aan die militaire toestanden, had m'n pa vroeger ook altijd

ik ben extremist, ik heb zelfs een sticker achterop m'n auto dat ik voreger normal was maar nu natural.....*woepie* ik ben ook es iets......

de boer heeft met spoed 2 stallen nodig voor paarden van vrienden van hem, ik heb meteen Morries stal aangeboden, zet Morrie maar vast in de wei..... maar ja, niemand anders biedt een stal aan, dus het schiet niet op

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 15:49

Ja lastig hoor dat militaire ziekenhuis. Maar meestal ben je wel snel aan de beurt.

Ik hoop voor je dat dat lukt met je stal. Zou een mooie oplossing zijn, en het kost je dan ook minder geld. Hou je dat lekker over voor je cursus. Was die cursus nou in Lunteren??

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:01

ik ga nu niet naar Lunteren hoor, ik wil Morrie op de wei hebben en in Lunteren zit er geen wei bij, daar zijn ze tegen (fructaan verhaal) daar leven ze in paddocks, ideaal voor in de winter.....

De boer heeft 2 stallen nodig voor paarden van vrienden van hem, prima, mijn stal mag ie hebben, maar dan moet ik wel een weiland mét gras voor mijn paard en geen kapotgelopen shetten weitje of het pad waar de winterpaarden op staan, wat vor rotzooi ligt...... er moet wel iets tegenover staan.... heb het hem gisteren al voorgesteld en hij ging erover denken. Die vrienden van hem zitten nogal omhoog, ze moeten snel andere stalling voor hun paarden, die niet buiten komen, maar op stal staan

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:05

Ken ik ze smurf?? Hij maakt als het moet van de hooischuur een stal, hebben er al veel meer in gestaan.
Als het weer zo blijft kunnen ze allemaal per 1 mei naar buiten... Het is nu, in de zon ook echt warm, heerlijk!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:32

Als ik hier uit het raam kijk zie ik ook veel meer groen dan een paar dagen geleden, het gaat echt de goede kant op!

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:36

*sneakt naar de snoepautomaat aan de overkant in een ander gebouw*

honger....

Het enige boompjes dat hier nog in de duinen staat (laatste getuige van de bonsai crisis), naast mijn kantoor begint uit te lopen!