Gelukkig heb ik daar nooit naar geluisterd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:jackie schreef:Jackie, mijn 6jarige merrie is nooit beslagen geweest en haar stralen voor zijn smal. dat komt door verkeerd bekappen in het verleden. wist ik veel. had regelmatig de tradtionele hoefsmid op het erf. die kappen aan de voorkant teveel weg en laten de hielen te hoog....zucht!
En zijn ze nu dan wel breder geworden?
opala schreef:Scherpe foto's maken is voor mij erg moeilijk idd. Zij loopt goed op zowel zachte als harde ondergrond. De stukken op harde ondergrond doe ik wel heel gedoseerd. Hartelijk dank voor je commentaar
, want 2 zien meer dan 1. Ik zal meer aandacht besteden aan de mustangroll.
Na deze dag heb ik 3 weken vakantie en heb het boek "making natural hoofcare work for you" in huis liggen. Eens kijken of ik er wijs uit kan worden
TheSam schreef:Nu heeft ie een paar dingen gedaan en gezegd die totaal nieuw voor me zijn... hier een paar voorbeelden:
- volgens hem kan een paard wat op de foto HKO 4 had in een tijd veranderen in HKO 2. Want een paard heeft net als een mens een zelfherstellend lichaam.
Ik zit zo'n 25 jaar in de paarden maar hier heb ik echt nooooit van gehoord.. jullie?
- Hij heeft Sam netjes bekapt alleen haalde hij niets van de zool af en dat is ook totaal nieuw voor me. Hij laat gewoon de oude zool zitten, want dat slijt wel of brokkelt er zelf wel af.. herkennen jullie dit?
opala schreef:Naarmate hij meer praktijkervaring opdoet, is het wel zo prettig om op de hoogte te zijn van zijn updates. Dank je wel voor de tip.
Mac schreef:Veel plezier! Maak d'r wat moois van!
opala schreef:Dat fokt maar aan![]()
opala schreef:Oei Gracie is natuurlijk van je andere merrie. Hopelijk gaat het dit keer wel goed.