Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Huertecilla schreef:...de koper is een heler die te beroerd is de auteur beloning voor het denkwerk te geven.
De kopers schieten zichzelf alleen maar in de voet. Het illegale kopiëren is DE reden waarom veel goed werk niet of niet op moderne media verschijnt en er zoveel tigste keer bewerkte oude rotzooi is.
PN-HN bijvoorbeeld brengen bijvoorbeeld geen DVD uit vanwege dit fenomeen en zo weet ik er meer. De gebruiker doet vooral zichzelf het meeste tekort.
Een domme combi van kleine criminaliteit en kortzichtige hebzucht. Wees er maar trots op.
JoviBan schreef:Ik heb hem gevonden!!Goedemorgen.
*Zoekt de deurmat van Cookies"
Tinkerloos schreef:JoviBan schreef:Ik heb hem gevonden!!Goedemorgen.
*Zoekt de deurmat van Cookies"
Huertecilla schreef:Omdat het zo koud is kan ik EINDELIJK mijn nieuwe winterse rij-jas proberen.
Huertecilla schreef:
Tinkerloos schreef:HC,er is een nieuw huiskamer topic geopend door de newbee's naturals.
Als je een paar pagina's terug leest,zie je dat er nogal een discussie is geweest met de nieuwkomers.
Nu jij in dit topic dus ook een nieuwkomer bent,verwijs ik je dus net als alle andere nieuwelingen door naar dat topic,waar je gezellig je verhalen en meningen mag gaan verkondigen.
Ik kan je niet tegenhouden om ook hier te posten,maar daar zou je goed tot je recht komen..
Het zijn allemaal nieuwe naturals die jouw inbreng graag zullen lezen.
Hier is het topic:
viewtopic.php?f=34&t=690621&hilit=
TL
Tinkerloos schreef:HC,er is een nieuw huiskamer topic geopend door de newbee's naturals.
Als je een paar pagina's terug leest,zie je dat er nogal een discussie is geweest met de nieuwkomers.
Nu jij in dit topic dus ook een nieuwkomer bent,verwijs ik je dus net als alle andere nieuwelingen door naar dat topic,waar je gezellig je verhalen en meningen mag gaan verkondigen.
Ik kan je niet tegenhouden om ook hier te posten,maar daar zou je goed tot je recht komen..
Het zijn allemaal nieuwe naturals die jouw inbreng graag zullen lezen.
Hier is het topic:
viewtopic.php?f=34&t=690621&hilit=
TL