Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:Met Morrie zal ik nooit meer buiten een omheining kunnen rijden of wandelen: ze hebben hem vroeger bewust aangeleerd hoe sterk hij is en hij weet dat hij altijd weg kan en doet dat dus ook gewoon, al hang ik er 5 bitten in en 10 hulpteugels aan.
*
Wendy schreef:Heeft hij nog gezweet onder het zadel en was dat patroon gelijkmatig?
Jovarna schreef:Nou da's lekker. Sta ik op het punt om naar de paarden / camping te gaan, begint het hier te hozen en te onweren.Aan de lucht zie ik dat het daar (22 km verderop) niet veel beter zal zijn. Dus ik blijf nog effe hier...
Morrie schreef:die 21 minuten draven is geen rare eis, het heeft een "purpose" maar dat ga ik hier niet uitleggen, kijk maar in het nieuwe level 1 pakket... als ie stopt met draven, is het ook niet erg, als hje hem maar op de goede manier zsm terug in draf krijgt, maar zelfs dat lukt me niet. Morrie wil gewoon niet bereden worden, punt uit....
opala schreef:Ik heb ook geen idee eigenlijk...Maar waarom 21 ipv 20 minuten
Tinkerloos schreef:En bedankt,nu blijf ik erover piekeren...
evita_ schreef:21 minuten is iets psychologisch...
Nammie schreef:Jovarna schreef:Nou da's lekker. Sta ik op het punt om naar de paarden / camping te gaan, begint het hier te hozen en te onweren.Aan de lucht zie ik dat het daar (22 km verderop) niet veel beter zal zijn. Dus ik blijf nog effe hier...
Duurt vast niet lang , het is hier alweer droog!!!
_angela_ schreef:zie je wel... als je je 21 minuten rustig kan houden en je op je paard kunt focussen, lukt alles... heeeel psychologisch....