Zielig hoor. Ben nu op dat topic over dat onderzoek van Mw van Dierendonck... wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen, waarschijnlijk alleen omdat hun paard binnen staat. Word er eigenlijk moe van. Ga daar zo geen antwoord meer geven. Wordt echt een welles nietes spelletje.
Tuurlijk, maar sommigen willen echt niets te maken hebben met alles wat met " natuurlijk" te maken heeft en dus is een paard in het land....onzin oid. grgrgrgrrrrrr word er echt wat agressief van.... Vooral van een persoon daar. Veegt het hele onderzoek van tafel, het stelt nl niets voor. Nou, blijkbaar wel dus, als je het niet begrijpt.
Nederlandse taal is toch niet belangrijk meer. Ik hoorde vandaag op de radio dat nederlands ook geen verplicht vak meer wordt. Weet niet of het waar is hoor
ze willen op het VMBO en MBO het vak Nederlands afschaffen, omdat het in de praktijkvakken als competentie aan bod dient te komen.....
Als je bedenkt dat ieder papiertje en iedere reader die door praktijkdocenten worden geschreven door docenten Nederlands worden nagekeken en gecorrigeerd en er honderdend spelfouten uitgehaald worden, gaat dat helemaal goedkomen........*not*....
Kan me niet voorstellen dat Nederlands geen verplicht vak meer wordt. Is zo belangrijk!!! In mijn laatste opleiding en vervolgstudie kreeg ik ook geen nederlands meer, wat dus resulteerde in het vergeten van de regeltjes. Ik vind dat best jammer en denk regelmatig: Ik zou me bij moeten scholen!
Nederlands, Engels, (evt. andere talen) Informatica, Economie alles gaat eruit, moet geïntegreerd worden in praktijkvakken, calculeren in de keuken, menu's maken in het restaurant.... die koks bij ons kunnen hun eigen naam nog niet foutloos typen, dus dat wordt leuk
Als ze een Powerpoint presentatie maken, kijk ik ze eerst na voor ze, anders wijzen de leerlingen ze op hun fouten, ook een beetje pijnlijk
Eerste les tijdens een polderrit?? Met name gramatica, de rest gaat wel! Regeltjes zoals kofschip en waarom geverfd toch op een d eindigd terwijl de f in het kofschip zit??
het woord zo kort mogelijk, dus geen dd/tt. En natuurlijk het kofschip gebruiken... wanneer de laatste letter in het kofschip (of fokschaap) voorkomt eindigt het woord op een t.
Ik gebruik, loopt, ook altijd maar heb altijd het gevoel dat ik net weer met een uitzonderings-woord te maken heb. Ingewikkeld hoor Lindsy.... op de een of andere manier zie ik het gewoon niet meer... zou wel eens een lichte vorm van dyslectie kunnen hebben.
*tssssk* en ik maar naamswijzigingen aanvragen op Bokt en er wordt NOOIT op gereageerd door de beheerders........ pony Smurf is al meer dan een jaar weg.......