Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Machtig ... ook ons nog even jaloers maken, maar ik heb lekker een vos gezien, een tijd terug alweer, maar toch
Antheman schreef:Trouwens, ik heb geen zin om tig paginaas terug te bladeren, maar hoe zat het nu ook al weer wat Ramey zei op die clinic over hiellanden? Waarom is het voor veel paarden moeilijk om hiel te landen??
Mac, ingrid???
Kinke schreef:Ik hou jullie op de hoogte. (misschien komt het verhaal ook nog op PN te staan).
Paard is nu bekapt door Fred Kammer.
Wat me altijd opviel bij dit paard, en dan vooral in draf...dat het zo "veerde" bij de koten. Dus bij het neerzetten zakte de koot nog een eindje richting de grond. Is dit normaal, of komt het door een te hoge hoef en veroorzaakt het zo een te grote belasting voor de pees...dus HKO?
Isapaardje schreef:Ja bekapping kan ook veel doen.
Kan best zijn dat de laatste bekapping van Isa het "los" gemaakt heeft. Ik vond zelf dat KF de hoeven wat aan de hoge kant liet bij de hielen. De toon heeft hij mooi afgerond, maar ze staat nu wat bokhoeviger weer. Ik wees hem daar ook op, maar ja er kan achter nu even niet meer af en voor zijn ze heel kort.
De DA vond net wel dat ze te kort was gepakt voor, ook omdat dit geen goede stand was voor het hoefbeen. Ook daar baal ik een beetje van .. had het net zo goed zelf kunnen blijven doen .