[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:07

Oei oei ik ben mijn ring ook al zo vaak kwijt geweest Is echt niet leuk en ik heb het over een gewone vriendschapsring (die eikel heeft het nog niet gevraagt en 14 mei zijn we 6 jaar samen waarvan 3 jaar samenwonend).

Heb je al tussen je sluitels gezocht) misschien is hij blijven hangen
Of bij de deur waarvoor je die sleutels hebt gebruikt

Ik stuur je ook mijn goede vindt-de-ring gedachtes *auohm*

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:09

pony25 schreef:
Oei oei ik ben mijn ring ook al zo vaak kwijt geweest Is echt niet leuk en ik heb het over een gewone vriendschapsring (die eikel heeft het nog niet gevraagt en 14 mei zijn we 6 jaar samen waarvan 3 jaar samenwonend).

Dat valt best mee, wij zijn 7 jaar samen waarvan ook 3 jaar samenwonend en ik heb niet eens een vriendschapsring

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:12

ik ga morgen verder zoeken, vind hem nu toch niet. Vrees het ergste..

Gelukkig zegt mijn vriend dat ie toch wel van mij houd maar er zat gewoon zo'n speciaal verhaal aan die ring..

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:14

Soms vind je de dingen pas als je er niet meer naar op zoek gaat.

Dat maakt het trouwens helemaal rot, als er een verhaal aan zit!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:15

Ik heb een ring met 'Anouar' erin. Ben ik nu penny

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:16

ik heb geen ringen, ben als kind met een ring aan de garagedeur blijven hangen en door m'n pa logezaagd, sindsdien geen ringen meer, maar ik heb een keriingkje om met de koppies van mijn overleden hondjes erin gegraveerd en ik ga er ooit (als ik rijk ben) ook eentje van Morrie laten maken.....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:19

ik heb die ring voor m'n verjaardag gekregen, vlak nadat we Anouar kochten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:29

Wat naar Evita!! Ik vind sieraden zo waardevol... Je hebt ze altijd bij je... en dus ook een beetje de persoon van wie je 'm gekregen hebt met bijbehorend mooie herinnering... Hoop dat je 'm vind. Ik heb ooit eens mijn schakelring op stal tussen het stro uitgevist, hij was kapot maar dat doet er niet toe!! Het gaat erom dat hèt dus kan!!! Goed zoeken!!

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:30

Heb Morrie vanmiddag in plastic ingepakt gezien. Hij was een soort pakketje. Kon zo een postzegel op en met de postbode mee ! Knap hoor...

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:35

Anouar15 schreef:
Ik heb een ring met 'Anouar' erin. Ben ik nu penny

maar dat geeft niet hoor... 'k vind het wel schattig.

Hoe is 't met je vader Anya? En wat een superfoto's van Lan, heel leuk!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:16

ik heb een keer een paar oorbellen in de bak gevonden ........ die vervolgens een half jaar aan het bord hebben gehangen en toen van iemand bleken te zijn die een keertje op bezoek was geweest
Sleuteltjes heb ik ook vaak gevonden, worden nooit opgehaald.....

en hoofdstellen (hè IMJ....)

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:18

Hoofstellen???? Vertel

Mijn vader is stabiel. Maar hij gooit woorden door elkaar en sleept wat mijn zijn been. Is van de monitor af en gaat vanaf morgen de ziekenhuis onderzoeksmolen in. Maar het is i.i.g. niet slechter.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:23

wij hadden een mysterieus hoofdstel, hing buiten, toen ging het regenen, hing het binnen, aan iedereen gevraagd, niemand miste een hoofdstel............ tot iemand het gisteren maar in d'r kastje had gehangen. Kwam er vandaag iemand zoeken naar.... dat hoofdstel!

Was het van het paard van de boerin, waar ze anderhalve maand geleden vanaf was gevallen, was waarschijnlijk nooit opgeruimd en vandaag klom er weer es iemand op dat paard, een levensmoe figuur denk ik.....
IMJ heeft het paard buiten gezet vanmiddag, dat vond ik buitengewoon dapper van haar, ik had bedankt voor de eer, zet het beest ook niet binnen ;s avonds, dat is 1 van de 2 waar ik niet in de buurt komt, die is mij té rightbraind, dat mag de boer lekker zelf doen......

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:23

Ja hoofdstellen, ijzers, zwepen... etc... bij ons op stal kun je alles voor paard en ruiter vinden!! Wie heeft er nog een ruitersportzaak nodig??

Anya, heeft hij afasie?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:25

ijzers met zooltjes, ijzers met plakken siliconen, met wiggen, zonder wiggen... roept u maar, ik haalde vanmiddag een Fjord van de plaat met 3 1/2 ijzer, die halve heb ik er ook maar af gehaald...... ze liep zo raar.....

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:25

smurf schreef:
wij hadden een mysterieus hoofdstel, hing buiten, toen ging het regenen, hing het binnen, aan iedereen gevraagd, niemand miste een hoofdstel............ tot iemand het gisteren maar in d'r kastje had gehangen. Kwam er vandaag iemand zoeken naar.... dat hoofdstel!

Was het van het paard van de boerin, waar ze anderhalve maand geleden vanaf was gevallen, was waarschijnlijk nooit opgeruimd en vandaag klom er weer es iemand op dat paard, een levensmoe figuur denk ik.....
IMJ heeft het paard buiten gezet vanmiddag, dat vond ik buitengewoon dapper van haar, ik had bedankt voor de eer, zet het beest ook niet binnen ;s avonds, dat is 1 van de 2 waar ik niet in de buurt komt, die is mij té rightbraind, dat mag de boer lekker zelf doen......

Nou is niet zo flink hoor...
ik begrijp alleen niet wat er met haar aan de hand is. Ze loopt met je mee alsof er iets heel engs te gebeuren staat, je voelt de spanning helemaal en hoort haar luid ademhalen... gek hoor. Vind 't ook wel zielig, waarom zou ze zo gespannen zijn?

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:26

smurf schreef:
ijzers met zooltjes, ijzers met plakken siliconen, met wiggen, zonder wiggen... roept u maar, ik haalde vanmiddag een Fjord van de plaat met 3 1/2 ijzer, die halve heb ik er ook maar af gehaald...... ze liep zo raar.....

knap zeg een half ijzer... hoe krijgt ze dat nou voor elkaar?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:27

Wij hadden laatst een hond.
Die liep de hele dag op stal rond. Niemand wist van wie hij was, waar hij vandaan kwam en wat hij op stal deed.
Het was een hele lieve hond, hij liep gewoon maar wat rond.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:31

Wat een triest paard dan..
Een beetje IMJ. Niet heel erg. Ze denken dat het nog weg kan trekken. Zijn mond ziet er al rechter uit.

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:33

kunnen julli eniet even hierheen komen en helpen zoeken dan? Ik heb ook vaak weer wat terug gevonden, maar dat waren minder belangrijke dingen. Dit is echt iets om helemaal knetter van te worden..
Mijn laatste hoop is dat de rind bij mn ouders voor uit mn zak is gevallen en daar nog ligt. Of bij de paarden met instappen..al had ik volgens mij toen mn zak nog dicht. Ga morgen kijken.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:33

Anouar15 schreef:
Wij hadden laatst een hond.
Die liep de hele dag op stal rond. Niemand wist van wie hij was, waar hij vandaan kwam en wat hij op stal deed.
Het was een hele lieve hond, hij liep gewoon maar wat rond.
lijkt wel een rijmpje anouar...
Een leuke beat eronder en je hebt een hit!

@anya, trekt het nog bij?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:34

Nou je het zegt

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:35

Dat hoop ik. Maar als niet, dan is er mee te leven. Het is niet heel erg functiebeperkend.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:39

Is zeker goed mee te leven. Vaak is het voor hun zelf het allervervelendst... willen iets vertellen maar kunnen gewoon de juiste woorden niet vinden.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:40

Hij heeft het alleen af en toe. Hele tijd normale zinnen en dan opeens een onzinwoord. Of een woord dat hij niet weet.