ik heb in Ulicoten alleen Wanda, de loonwerker en iemand die ook op het terrein woont ontmoet en een mailtje gelezen van iemand hier die niet aan mij gericht was, maar ik zat toevallig achter de pc daar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evita_ schreef:Nh gefokt, heb je dat ook al tegenwoordig
Krijg je foto's van parelli oefeningen op HAW met een NH afstamming erbij; Mijn 4 jarige (....x.....) at work met touwhalster
Citaat:echt heel mooi geschoten, erg leuk om te zien en vooral in deze moeilijke periode
Morrie schreef:Was dat mijn mailtje?en een mailtje gelezen van iemand hier die niet aan mij gericht was, maar ik zat toevallig achter de pc daar
Morrie schreef:nee hoor, ik ken Timbers al een poosje via Parelli.....
Morrie schreef:Hij komt mijn zadel halen om te testen..en hopelijk te kopen..komt arno???? wanneer??? daar moet ik bij zijn![]()
nee TL geen mailtje van jou.....
arno8 schreef:Ooooo,doe dan maar rustig aan hoor...Nee, moet eerst nog m'n ouders lief aankijken voor de auto. Maar als ik ze nu wakker bel weet ik zeker dat ik hem niet mee krijg
evita_ schreef:Wees blij dat je nog naar school gaat Lenneke
Morrie schreef:komt arno???? wanneer??? daar moet ik bij zijn![]()
nee TL geen mailtje van jou.....
evita_ schreef:Leeuwarden. Heb echt schandalig uitverkoop gescoord. Een heel net broekpak, dus broek en jasje van mexx (ja je bent hotello of niet he) een stoere groene broek, en een vest voor 80 euro. Moest even opscheppen sorry. Maar ik heb de laatste tijd zo zuinig gedaan
evita_ schreef:Misschien wil je iets doen voor 15 euro per uur?Leeuwarden