Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij is nu 11 maanden oud, en staat met nog 11 andere hengstjes op een stuk land van 18 hectare. Beweging genoeg dus. Twee fotootjes:

.
geen last van de file gehad? pony25 schreef:@Anouar Fijn dat het goed is gegaan vandaaggeen last van de file gehad?
Anouar15 schreef:pony25 schreef:@Anouar Fijn dat het goed is gegaan vandaaggeen last van de file gehad?
Die waren we denk ik net voor
smurf schreef:lief hoor, Ans als Penny, ben je een Pennymeisje of een Savvymeisje![]()
![]()
Hij is mooi bruin, kort staartje nog!

We hadden afgesproken dat het hek om 7 uur open zou zijn vanmorgen. Komen we daar iets na 7 uur, staat er een hele rij auto's voor het hek. Die hadden allemaal afgesproken dat ze om 7 uur het terrein op konden (er zitten ook een aantal bedrijfjes op het terrein) Maar het hek was niet open.
jannico schreef:Word al een flinke jongen Ans
? En hij is helemaal onbedorven, nog nooit een halster om gehad, thuis gaan we gelijk lekker met Parelli aan de slag - maar eerst nog even doorgroeien
jannico schreef:Waneer komt ie richting huis ?
en eigenlijk al plannen om na de bouw te komen gluren ?

. Ik kom sowieso, waarschijnlijk tijdens een gevorderd L2 cursus.
. Fijn hè, als je paard je er zo door heen sleept
.promptertje schreef:jannico schreef:Waneer komt ie richting huis ?
en eigenlijk al plannen om na de bouw te komen gluren ?
Hij komt eind augustus naar huis
En nog geen concrete datum om naar Zeeland af te reizen, maar wel concrete plannen. Ik kom sowieso, waarschijnlijk tijdens een gevorderd L2 cursus.

Ben benieuwd hoe het vanavond met dat paard gaat......