Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en iedere foto is der 1. Ik doe idd het kamp met wally deze week. Zo even welkoms drankje doen op stal en vroeg m`n bed in, dan begint het morgen het feest 

Puchje schreef:Over jong paard gesproken: heeft iemand van jullie meegekregen hoe oud het jonge paard 'van Eddy' was?
Cheveyo schreef:weet iemand hoe dat blonde vrouwtje heet (student)?
Cheveyo, Cassidy, Tinkerloos, Inge en Lilian, Marloes-joy, Cindy en Kiera en verder geloof ik niet....
dan waren de rapen pas echt gaar geweest! Hij ging me tekeer om niks, als praten op een parkeerplaats al niet meer mag....jannico schreef:dan nog zijn t leuke foto`sen iedere foto is der 1. Ik doe idd het kamp met wally deze week. Zo even welkoms drankje doen op stal en vroeg m`n bed in, dan begint het morgen het feest
. Het fluidity zadel zag er wel heel aantrekkelijk uit, dat dan weer wel...
, wijken voor druk (neckreining) etc. Maar bij het afwenden/sturen werd er getrokken in de gewenste rijrichting ipv geweken voor druk.
SuperRoos schreef:mizzpoes, leuk dat je de eigenaren kent van de jonge paarden
van de 2,5 jarige is irene meen ik, heeft mn moeder het kamp mee gedaan..
ik vond de theorie erg mooi en de aanpak, alleen zou ik zelf met een 2,4 jarige nog niet zo veel circling achter elkaar doen en er toch al op hangen en liggen...
weer zeg ik dan, de manier is mooi en werkt zeker...
maar die methode met de leeftijd is echt amerikaans... te bedenken welke belangrijke onderdelen dan hun belangrijkste groeifase doormaken, nee niet mijn idee helaas... toch was het mooi om te zien hoe de dieren erop reageerden..