Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Foresttravel schreef:KiWiKo schreef:dat is niet waar Forresttravel, ik voel feilloos aan of een paard wel of niet gelukkig is, en een deel komt van de uitstraling die dat paard heeft. Wellicht heb ik veel gevoel voor het dier? dat kan.
Maar ik kan zo een paard zien en weten of het dier wel of niet gelukkig is
is 9 van de 10 keer ook zo. maar heb ook meegemaakt dat paarden vrolijk leken. maar in gedachten waren ze in de war.
manzano schreef:Ik kom nu misschien even heel l*llig en bot uit de hoek, maar over het algemeen denken paarden helemaal niet zo ingewikkeld. Ze doen niet "alsof" of wat dan ook.
Qua basisbehoeften zijn ze echt heel simpel; voer, drinken, beweging, daglicht, ruimte etc. Dan is een paard al heel snel happy.
KiWiKo schreef:en ik ben van mening dat zolang mensen streven naar het hun paard zo blij mogelijk houden en hebben, dat je dan al wel heel goed bezig bent....... of dat nou stal of land is, deken of loos is
Foresttravel schreef:manzano schreef:Ik kom nu misschien even heel l*llig en bot uit de hoek, maar over het algemeen denken paarden helemaal niet zo ingewikkeld. Ze doen niet "alsof" of wat dan ook.
Qua basisbehoeften zijn ze echt heel simpel; voer, drinken, beweging, daglicht, ruimte etc. Dan is een paard al heel snel happy.
een paard bedenkt zijn acties van tevoren. ze overwegen
niet lang maar ze doen het. de basisbehoeften hebben trouwens nix met
denken te maken
KiWiKo schreef:en ik ben van mening dat zolang mensen streven naar het hun paard zo blij mogelijk houden en hebben, dat je dan al wel heel goed bezig bent....... of dat nou stal of land is, deken of loos is
Foresttravel schreef:Mja, kweet tog dat ze overwegen.
kzal er verder neit op ingaan.
Nadya schreef:Een paard reageert op het moment zelf. Ze overwegen dus niets van tevoren.
Foresttravel schreef:Nadya schreef:Oh ja? En wat ontdek je dan over mij?ik lees hier niet lang mee. ik ken 2 of 3 naturals die ik vreselijk irritant
en opschepperig vind. maar zie ik nu niet posten.
en ik geef mijn mening minder snel over mensen. heb tevaak gezeik gehad hier
op bokt.
Nadya schreef:Een paard reageert op het moment zelf. Ze overwegen dus niets van tevoren.
Foresttravel schreef:Nadya schreef:Een paard reageert op het moment zelf. Ze overwegen dus niets van tevoren.
waar heb je die wijsheid weg?
Nadya schreef:Dus je kent 2 of 3 naturals en dus geldt het voor elke natural. Jij oordeelt snel.
Nadya schreef:Dus je kent 2 of 3 naturals en dus geldt het voor elke natural. Jij oordeelt snel.
Nadya schreef:Tja, ik verdiep me in de paardenpsyche.
Foresttravel schreef:Nadya schreef:Dus je kent 2 of 3 naturals en dus geldt het voor elke natural. Jij oordeelt snel.
je begrijpt me verkeerd. ik ken er 2 of 3 waar ik me compleet kapot aan irriteer.
ik weet er veel meer, en de meeste noemen zich natural om interresant te doen.
ik wil niet eens natural genoemd worden. beschouw ik als een belediging.
Foresttravel schreef:en de meeste noemen zich natural om interresant te doen.
.