Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Visconti schreef:huh welk verhaal?
Arabesk schreef:Hij zit zich daar in Spanje een status aan te meten die eigenlijk niet meer inhoud dan wat wij hier doen in de zompige klei.
Het lijkt bij NH wel, hoe verder weg een 'profeet' zit, des te interessanter is zijn verhaal. O.a. Parelli, Honza etc. Niemand dweept hier met Eddy Modde, maar er werd wel vreselijk tegen Honza opgekeken. Totdat Callippo daar op bezoek ging en zag hoe het er daar dagelijks aan toe gaat.
Wendy schreef:Geen vrijheid van meningsuiting....
Arabesk schreef:Ik heb eens tegen hem gezegt:Visconti schreef:wie is HC ?
Huertecilla van bokt, afgekort tot HC.
Eh dames hoe zullen we HC omschrijven?
Hij is intelligent, charmant en weet waar hij het over heeft en heeft goede ideeen. Alleen kan hij het niet zo goed kort en helder opschrijven. Hij kan slecht tegen domme mensen en mensen die weigeren zich ergens in te verdiepen. Ach dat heb ik ook. Soms werd hij een beetje ongeduldig met 'ons' en splitsten we ons af in de silly soup plates, oftewel de bokkers met de diepgang van een schoteltje. HC heeft vaak wel gelijk, maar brengt het een beetje onhandig
. Zo heeft hij een tijd verkondigt dat boomloosrijden hersenloos rijden was.
Morrie schreef:Wees er maar trots op!volgens mij ben ik hier de enige die HC in levende lijve heb ontmoet![]()
evita_ schreef:zou ie weten dat we over m roddelen
Tinkerloos schreef:Vies mannetje...