Zo, ik ben weer thuis en al 2 dagen wc en douche en waterloos

.We krijgen nieuwe stand en andere waterleidingen. Er staat hier wel een chemisch toilet
maar dat is ook niet alles.En de grote grap.......we hebben een jerrycan water gekregen maar ik kan en mag het water nergens lozen

.Dus .....tanden poetsen op
balkon :+ water naar beneden spugen. Afijn hier ben ik dus snel klaar mee dus naar paps en mams om te eten en te douchen.Ik wilde er eerst ook slapen maar dan komen de werklui er niet in en de beste kerels staan al om 7.00 op de stoep.
Ik voel me zielig ..............
Vanaf morgen ben ik 3 wkn werkzaam in Den Haag daar is een chronisch tekort aan teamleiders. En tada.....handtekeningen zijn gezet voor de crisisopvang te mogen starten. Leuk heb ik zin in iets nieuws organiseren in een prachtig pand (wat alleen helemaal verbouwd moet worden)
Ik hoop in het najaar te kunnen starten.
verder op paardengebied heeftJeanie op haar staart gestaan en ik ben me rot geschrokken en haalde hele plukken uit haar mooie staart

.
Komt ws omdat er veel teveel stro in haar box was gegooid ;ik verzoop er bijna in zoveel en ze heeft wat voernijd en kan wel eens eens omhoog komen tijdens het voeren.