Cassidy schreef:Maar als je bij voorbaat al dingen uit gaat sluiten en niet open staat voor dingen...tja....
Ik sluit dingen niet bij voorbaat uit en ik heb een heel open mind. Maar dat staat niet gelijk aan alles maar ok vinden en iedere uitleg die gegeven wordt slikken zonder morren.
Dit filmpje is gewoon geen reclame voor Linda en dan kan je nog zeggen dat ze toch zo groeiend is en dat ze zich voortdurend verbetert, dat kan allemaal goed zijn, maar ze staat nog altijd achter dit filmpje. Ze ziet er geen graten in.
En dan vind ik dat ik het recht heb om haar "af te keuren", om haar methode niet meer leuk te vinden, om niet meer verder naar haar te luisteren. De filmpjes van Pat daarentegen vind ik veel aangenamer om naar te kijken. Daar wil ik dus wel open naar blijven kijken.
Even een filosofische vraag naar de pro-parelli's toe: jullie beschuldigen de rest van met oogkleppen rondlopen en niet verder kijken dan de neus lang is. Sorry, maar ik vind dat een beetje grof om ons daarvan te beschuldigen terwijl er hier overduidelijk een paar aanwezig zijn die niet verder kijken dan Parelli. Ik vind het zo gevaarlijk wanneer iemand echt zo een fanatieke aanhanger wordt dat iedere kritische kijk bijna onmogelijk wordt.