Cassidy schreef:Aha. De opgeheven vinger en "foei' bij serieuze vergrijpen, maakt niet uit of het de tweebenige of vierbenige versie is die je voor je hebt. Tja, dan zijn we uitgepraat. Ben jij zo'n type die bij een seriemoordenaar ook zijn verleden uit gaat spitten of het niet gekregen kinderfietsje in de jeugd van een moordenaar de trigger is voor een schietpartij op een basisschool?
Het spijt me, maar dierenmishandeling en het veroordelen van seriemoordenaars met elkaar vergelijken raakt kant nog wal
We hebben het hier over TRAINING, niet over paarden die iets fout hebben gedaan..... We zijn zeker uitgepraat want dit zegt mij ontzettend iets over jouw manier van denken.
Ik MAG van jou niet mijn mening of principes hebben over grenzen en fatsoen richting dieren. Sorry koningin cassidy
ik zal me niet meer mengen in jouw koninkrijk op van nature
mijn nederige excuses voor mijn inbreng in dit topic en ik zal niet meer de illusie hebben dat we hier zijn om zienswijzen te delen in plaats van een soort kruistocht voor de wilde cowboy uit jouw naam

Misschien doet zo'n paard het bij mij zowel op de lange als korte termijn wel beter
Je hebt geen idee