Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
setteke schreef:Juist, dank je Kiwiko. Alles is een momentopname. En je kan het tegenwoordig zo leuk uitvergroten en verlengen met onze moderne apparatuur. Duidelijk toch, aan alle zgn paardenmishandeling kleeft wat? Je kan alles zo uitvergroten, dat overal wat op aan te merken is?
Cynthiaaapje schreef:Onderandere dat dit niet het volledige filmpje is, alleen de "mindere delen" en ook wordt er niet gekeken hoe de eigenaar en het paard hier over denken en hoe het nu met ze gaat. Er wordt gebasseerdt op een paar beelden en niet op het hele verhaal..
Romytjuuh schreef:Nou als dit omgaan met paarden is ben ik gekke piet.
Dit lijkt me niet de juiste manier om respect te krijgen. Een kwartier je paard slaan van voren en achteren.
Waarbij het paard er niks van snapt en stress opbouwt. Zo bouw je geen respect op maar angst.
Milan_lover schreef:Ik weet het niet hoorWat ik hiervan moet denken... Vindt het wel een beetje vreemd want dit is ECHT geen NH. Maar via andere wegen het paard proberen te "breken"
StalNollie schreef:maar kan het niet zo zijn, door al dat geruk dat een paard kopschuw gaat worden,
of mensenschuw als men in zijn buurt komt van zijn hoofd?
iris_okke schreef:Wat een kreng dat mens, ze slaat het paard zelf als hij niks verkeerds doet. Ik vind dit duidelijk mishandeling, het kan natuurlijk altijd erger maar het is wel mishandeling. Jij gaat toch ook geen kind slaan wat niks doet, maarja er zijn gewoon rare mensen op deze aarde.
Er zijn hier veel beter manieren voor!
Zoiets zou ik dus nooit doen bij mijn paarden.