promptertje schreef:Wendy, verschil met en zonder beugels is duidelijk te zien! Wat loopt Walter trouwens fijn onder het zadel.
Dat doet ie zeker

Zo lang je hem maar bezig houdt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
promptertje schreef:Wendy, verschil met en zonder beugels is duidelijk te zien! Wat loopt Walter trouwens fijn onder het zadel.

mariska32 schreef:al aan de ghost gedacht?![]()
verder lees ik hier in het topic weer een hoop steeds maar weer terugkerende flauwekul!
boomloos is nou eenmaal voor de een geweldig en voor de ander niet maar blijf wel eerlijk zeg.
ik ben een tijdje terug ook gaan wijfelen over boomloos,niet omdat mijn paard er slechter van werd maar om het steeds weer terugkomende gegil op bokt.
ik ben navraag gaan doen bij fisio endierenarts ,en weet je wat er uitkwam?.... niets mis mee zolang het voor de juiste combi word gebruikt [net als een boomzadel dus]
en voor de mensen die gaan gillen dat ik bevooroordeeld ben,ik heb 2 paarden..1 rij ik boom en ander loos
promptertje schreef:Beste: Barefoot London en Trekker Pro Endurance. Slechtste: Freeform, heel veel druk op de ruggengraat.
mariska32 schreef:nadya@ ik heb hier nog een boomloos zadel [zwart] en die is zeker kort.
zadel is nog goed te gebruiken maar krijgt zeker geen schoonheidsprijs![]()
wil hem wel ruilen met bijleg van mijn kant,moet eerst even meten dan [zadel is bij mijn vader]
Visconti schreef:zou je de test niet eens in kunnen scannen?
?

Nadya schreef:Oooh, op lespaarden zie je de ergste zadels liggen.![]()
Allemaal boomzadels, maar wat een doffe ellende. Misschien moet men zich daar eens druk over maken?
Ja, bij mijn paard ligt de ruggengraat ook echt helemaal vrij. Ik let daar ook elke keer weer op en het ziet er prima uit.
promptertje schreef:Visconti schreef:zou je de test niet eens in kunnen scannen?
Ik heb momenteel geen werkende scanner tot mijn beschikking, sorry! Je kunt dit blad op verschillende plaatsen in Nl kopen, en na de verkoopperiode is hij via de website van Cavallo ook te bestellen. En er is maar 1 soort Freeform getest, misschien gebruikt de endurance ruiter een andere soort?
: moonfish13 schreef:Freemax schijnt weer veel scheve zadels te hebben..

pmarena schreef:En inderdaad de kwestie van gewenning. Dat heeft ook nog overal invloed op.