Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
manutjuh schreef:ik zou haar eerst vragen waar ze problemen mee heeft als ze de pony slaat. als ze zegt dat je je er niet mee moet bemoeien zeg je gewoon dat je je er wel mee bemoeit zolang zei die pony slaat. en misschien komt er wel uit dat ze wel een probleem heeft. dan kan je haar uitleggen dat er ook een geweldloze oplossing is. en anders loop je 'toevallig' en keer met je NH lerares lang
twilight10 schreef:jeetje dat is echt niet normaal je kan het natuurlijk proberen maar bij zulke mensen die er niet geiintereerd in zijn werkt het waarscheinlijk ook niet en ik vind het goed van je dat je haar weg hebt lasten gaan maar kan je niet tegen die mensen van die haflinger zeggen hoe ze met paarden omgaat
.. aerdenhout1 schreef:Tja sannekeee, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Zelf heb je een topic lopen over je verzorgshet die gaat liggen en dan sla je hem meerdere malen om hem omhoog te krijgen. Als hij het daarna weer doet herhaal je dat nog een keer dunnetjes. Dan bokt hij vervolgens onder het rijden en ook dat heb je hem wel even afgeleerd door een paar flinke meppen te verkopen. Ook heb je een topic lopen over luis bij de pony's en dat ze 14 dagen op stal moeten blijven en plaats je een dag later foto's van diezelfde shetlanders die over een hindernis heen getrokken worden. Dit is dus op z'n minst een beetje vreemd, de tekst in je ondertitel klopt dus niet.
sannekeee schreef:Hallo , Gestoord is ze niet , maar ze heeft wel wat problemen .
Ik snap dat je dit advies goed bedoelt en dat je dit zielig vind voor die dieren , maar plz. gebruik ander taal gebruik want ze is niet gestoord. ( behalve als je dit bedoel als Pdd nos ofzo )
Maar ik denk wel dat ze iets heeft , iets van Pdd nos ?
dat zit wel in haar familie.
geerke schreef:als er nu een draadje los zit in het hoofd.repareer je dat echt niet hoor,zeker niet door een psycholoog,sommige gedragsstoornissen zijn aangeboren en gewoon niets aan te doen....niet zonder begeleiding bij dieren in de buurt laten,dat is naar mijn idee het enige wat werkt...iedereen gaat er te vaak vanuit dat(aangeboren ) stoornissen te genezen zijn....ik denk dus van niet
geerke schreef:de hele tbs kliniek en gevangenis zit vol met mensen die ooit kinderen waren...
geerke schreef:dat zou toch mooi zijn,problemen aanpakken in de jeugd,zoals jij zegt,dat dat 100% werkt,dan zijn de gevangenissen en tbs klinieken niet meer nodig....dromen doen we s'nachts....