Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waratje schreef:Dat ben ik inderdaad met je eens, mits de vraag correct is gesteld aan het paard.
Cassidy schreef:Waratje schreef:Dat ben ik inderdaad met je eens, mits de vraag correct is gesteld aan het paard.
Mee eens. Maar leid het even door naar wat er gebeurt is. Denk je dat Voest de vraag verkeerd heeft gesteld?
Cassidy schreef:Een beetje een rare opmerking, Arabesk en Anneliesdj. Stel dat het wel hetzelfde paard is geweest: sommige dingen moet je vanuit het zadel oplossen. Als je op een dergelijk moment van protest van de kant van het paard, van je paard afstapt om hem even aan de hand rond te leiden, heeft het paard gewonnen.
Het wordt een heel ander verhaal als het paard bang is. Maar slaan naar het ruiterbeen klinkt naar ongehoorzaamheid en protest en niet naar angst. Beide scenarios vragen om een heel andere aanpak.
Arabesk schreef:Dat paard dat 'gebroken' is, was dat dezelfde als die 's ochtends in de ring aan het flippen was en niet verder kwam dan een volte bij de ingang?
Ik weet niet wat erger is. Dat paard was aan het flippen, maar de ruiter stapte niet af om het paard even rustig rond te leiden. Ze bleef maar drijven en het paard ging met zijn achterbenen naar de buik slaan....
arno8 schreef:waarom stapte ze dan niet even af?