Ik heb dit weekend het bitloze hoofdstel gezien op Flanders Horse Expo, heel erg moot, maar de kleur was toch echt lichter hoor Net zoals op de foto van het bithoofdstel.
Het was wel een stand van Barefoot Belgie, maar denk niet dat dat zo'n verschil maakt?
maar zo vanaf de foto zou ik hem niet durven kopen op die kleur..het lijkt toch echt zwart en het bithoofdstel van Barefoot lijkt op de foto toch echt bruin.
Heb je wel naar het goede hoofdstel gekeken, de bitloze is een stuk donkerder dan het halster hoofdstel. HH zwart en bruin hingen bij elkaar en de bitloze hing ernaast. de hh in bruin wordt wel donkerder na het 'incremen'(zo ook het zwarte, wordt veel dieper zwart, dit hetzelfde als de zadels.
Geweldig Ik ga er zeker een bestellen! Jammer dat tegen dan mijn kortingsbonnetje niet meer geldt Ben iets anders aan het zoeken om hem op te gebruiken
Tegenwoordig zijn ze donkerder en met ringetjes aan de zijkanten van de neusriem zodat ze ook als side-pull gebruikt kunnen worden. Sommige mensen knippen of zagen de ringetjes er vanaf zodat je er niks meer van ziet.