Na 3 jaar nog steeds gevoelig lopen zonder ijzers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Re: Na 3 jaar nog steeds gevoelig lopen zonder ijzers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 11:28

IlsjePilsje schreef:
De zolen zijn versleten, maar we krijgen ze zelf niet meer los (schroeven zijn versleten). Het probleem is dat ik wel al nieuwe zolen heb liggen, ze zelf niet los kreeg... mijn schoonvader ook niet ...en nu moeten ze terug om te laten repareren....

Hoi,

ik heb ook Marquis schoenen gehad. Ene cht ik kreeg de zolen los. Kostte heel veel kracht en heeeeeel veel tijd. Maar het lukte.
Ik heb ze los gedraaid met.....oooh hoe heten die dingen. Je ziet ze altijd bij elkaar aan een sleutelbos hangen (hihi geen sleutels ). Ik weet het even niet. Maar het ging.

Groetjes,

Maris

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 11:59

@Maris: bij mij zijn de schroeven ook versleten, dus de zolen zijn echt niet meer los te krijgen. Als ze het bij de leverancier niet voor elkaar krijgen dan moeten ze misschien zelfs naar Marquis terug

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 13:23

Vraag dan gelijk of ze de boutjes er van boven naar beneden in kunnen monteren ipv met de kop naar onderen waar ze door slijtage onbruikbaar worden.
Dus van binnen uit er ingedraaid kunnen worden,boutjes met een platte verzonken kop Pling