Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
e_horse schreef:De essentie van marketing is to feel good..
IJp schreef:Voorbeeld :een hond die in een benarde situatie bijt en dus verwondt, wordt volgens de Nederlandse wet afgemaakt, wie vertelt mij dat het dier, ondanks dat het gedomesticeerd is, zijn oer-instinct niet volgt?
Tinkerloos schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen,maar ik kan maar niet ontdekken wat nu de echte bedoeling is hiervan.
Waarom dit topic er is bedoel ik.
Wil de TS ons duidelijk maken,dat we alles verkeerd beoordelen? of dat alle produkten die we aanschaffen nep zijn omdat het als natuurlijk wordt aangesmeerd maar het niet natuurlijk is?
PeruaansePas schreef:
Ik vind dit ook meer iets voor het forum Leven Zonder Paarden...
Huertecilla schreef:
Maar goed, ik ga een gedenaturaliseerd rijdier uit de natuurlijke modder binnen de onnatuurlijke omheining laten om er met een onnatuurlijk zadel met kunststof 'boom' onnatuurlijk op te gaan zitten en het te sturen waar het zelf niet zou lopen![]()
HC
Huertecilla schreef:PeruaansePas schreef:
Volgens míj gaat dit topic juist heel fundamenteel over paarden. Over het N-woord waarmee van beslag tot biks aan de goedbedoelende paardenliefhebber wordt gesleten.
Het kan zijn dat sommigen dit helemaal niet willen weten omdat ze zich er prima bij voelen en dat goed genoeg is. Die kunnen het gewoon negeren en hun hoofd weer in het zand steken![]()
Het kan ook zijn dat deze diepgang niet geschikt is voor Bokt. De bewakers en onderbewakers kijken altijd naar zowat elke letter die ik tik dus het is dan al weg voor jij hoeft te kikken Peruaanse PasSteek er wat van op of niet, ík zit daar niet mee.
Maar goed, ik ga een gedenaturaliseerd rijdier...
HC
Huertecilla schreef:PeruaansePas schreef:
Volgens míj gaat dit topic juist heel fundamenteel over paarden. Over het N-woord waarmee van beslag tot biks aan de goedbedoelende paardenliefhebber wordt gesleten.
Het kan zijn dat sommigen dit helemaal niet willen weten omdat ze zich er prima bij voelen en dat goed genoeg is. Die kunnen het gewoon negeren en hun hoofd weer in het zand steken![]()
Het kan ook zijn dat deze diepgang niet geschikt is voor Bokt. De bewakers en onderbewakers kijken altijd naar zowat elke letter die ik tik dus het is dan al weg voor jij hoeft te kikken Peruaanse PasSteek er wat van op of niet, ík zit daar niet mee.
Maar goed, ik ga een gedenaturaliseerd rijdier uit de natuurlijke modder binnen de onnatuurlijke omheining laten om er met een onnatuurlijk zadel met kunststof 'boom' onnatuurlijk op te gaan zitten en het te sturen waar het zelf niet zou lopen![]()
HC
Huertecilla schreef:[Het is zoals het is en lees alsjeblieft geen waardeoordeel in mijn woorden. Het enige wat ik wil, voor jouzelfis dat je dénkt!!! Zélf! en je niet laat foppen door jouw eigen associaties.
HC p.s. mijn excuses voor de eventueel veroorzaakte hoofdpijn door de lap tekst. Gelukkig is het niet zo moeilijk allemaal heb ik vernomen
e_horse schreef:Paardgericht lijkt sprekend op kindgericht: een term die erg bekend is in het onderwijs..