Cayenne schreef:Dus ik kan bijv.b in een setjes topic gaan zeggen dat ik niet van setjes hou,dat bandages geen nut hebben,en dat ik nooi bijpassende kleding zou aantrekken?Ik ook niet, een topic is een topic, en als ik daar in wil reageren dan doe ik dat ook gewoon. En dan maakt het niet uit of hij hier staat of bij Paardenpraat. Het is niet besloten en dat is het risico van een topic openen
(ben benieuwd wat ze dan als commentaar op mij gaan geven,waarschijnlijk zoiets als: als je dat niet wil,reageer dan niet,of: wat is dat nou voor opmerking in een setjes topic??)
Ik klik ook meestal gewoon op de meest actieve topics,en als ik dan een stang en trens topic zie,of een topic over hoeveel grams dekens er op dit moment op de paarden ligt,dan reageer ik daar niet.
Het heeft geen meerwaarde in het topic als ik ga vertellen dat paarden zonder een deken kunnen,of dat een paardenmond niet gemaakt is voor 2 bitten tegelijk.
Daar gaat het dan namelijk niet over in dat topic.
(dat is dan voor de voorstanders bedoeld,niet voor de tegenstanders)
In een discussie topic reageer ik wel,want daar is het een discussie voor,maar verder bemoei ik me met mijn eigen zaken.