Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Nammie schreef:Ik moet nodig weer ens langskomen zie ik wel weer , want anders herken ik haar niet meer!!!
Vind ik ook!![]()
En dan doe ik weer een wederbezoekje, want ik ben erg benieuwd naar Tekla, zij zal ook wel gegroeid zijn.
Nammie schreef:Trekkers , och moet je Maike daarmee zien. Das zo leuk , hij steekt echt overal zijn hoofd in , ook in cabines van draaiende trekkers , ff snuffelen aan de boer , en dan al die knopjes eens bekijken , banden proberen. Dat beest blijft me verbazen!!!
Morrie schreef:Citaat:Hij moet nog wel een paar dagen op stal blijven
ben je weer terug op je oude stal, of heeft de boer waar je stond ook stallen?
Miirthe schreef:Der rug is iig zoals menig Friezenfan/fokker 'em wil hebben. Bron ben ik zelf niet, maar der keuringsrapport van afgelopen Juli. En ach, verder breed, rond en amper schoft
evita_ schreef:
waarom noem je het ras in stand houden als je een ander ras toevoegt? Wat zijn voor jou dan de raskenmerken van een fries?
Friezen fokkerij heeft geen drastisch nieuw bloed nodig. De dressuur vind ineens Friezen geweldig dus wil iedereen met een fries dressuren. En dus wordt er op bepaalde kenmerken gefokt om hoogbenige, ranke Friezen te maken. Ik vind het zonde. Een fries hoort stoer, breed imposant en krachtig en barok te zijn. Er hoort geen arabische moter achter te zitten..
Miirthe schreef:Hé Lenneke, wat ik me afvroeg; je zei int vorige topic over dat je niet zo'n Engelsfiguur bent zeg maar; Heb jij ook zo'n Parelli pakket zeg maar, want dat is zover ik weet niet in het NL en het meest voornaamste is dan een Engels pakket, is het te doen qua Engels? Lezen/Schrijven/Grammatica kan ik allemaal wel, maar op school is al gebleken dat met luistertoetsen en dergelijke ik een beetje door de mand val
Miirthe schreef:Oké![]()
Ik wil me er binnenkort ook eens wat meer in gaan verdiepen, via Paard Natuurlijk zag ik een boek staan van die Inge, iemand deze gelezen? Is het ook een beetje a la Parelli? Met carrot stick?