Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waratje schreef:Tja, en wie zegt mij dat dit niet gemanipuleerd is? Ik kan zomaar allerlei dingen verzinnen om dit effect te krijgen die niets te maken hebben met een ijzer.
In welke context is dit plaatje oorspronkelijk gebruikt? Oftewel, wat is de bron?
Arabesk schreef:Waratje schreef:Tja, en wie zegt mij dat dit niet gemanipuleerd is? Ik kan zomaar allerlei dingen verzinnen om dit effect te krijgen die niets te maken hebben met een ijzer.
In welke context is dit plaatje oorspronkelijk gebruikt? Oftewel, wat is de bron?
bron wordt vermeld op paardnatuurlijk
JoviBan schreef:Da's goed nieuw unamie!
Heb je een vijl? Het lijkt me nl. wel goed om de hoeven goed af te ronden, want de kans op brokkelen en scheuren is de komende tijd namelijk erg groot.
Visconti schreef:
SpikyBlue schreef:Oh jee jongens, ik was met plezier dit topic aan het doorlezen, maar ik weet niet of ik hierom moet gaan lachen of huilen.. Geloven jullie dit? Dit been is óf afgestorven, óf er is met de foto's geknoeid.. Een vriendin van mij is supergoed met photoshop, kijken wat zij daarmee kan.![]()
Ik heb al tientallen thermografische foto's voorbij zien komen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, Visconti, écht niet... Geloof jij dit?
Visconti schreef:Ik weet niet wat ik van de foto moet denken, hij komt van pn en dat doet mij al behoorlijk twijfelen.
JoviBan schreef:Visconti schreef:Ik weet niet wat ik van de foto moet denken, hij komt van pn en dat doet mij al behoorlijk twijfelen.
De foto komt naar mijn weten uit een boek van dr. Strasser. Tenminste, daar staat ie ook in.
JoviBan schreef:Ik kan me niet druk maken over de betrouwbaarheid van die foto.![]()
Feit is dat bij veel paarden met ijzers de benen koud/kouder zijn als zonder ijzers.