Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Hoi,
Ik rijd nu met de cheyenne, maa rik vraag me af of de London misschien een smallere zit heeft ? Wie weet dat ?
Dan bedoel ik dus net zo'n zit als een zadel met boom.
Groetjes,
Maris
Maris schreef:Hoi,
Ik rijd nu met de cheyenne, maa rik vraag me af of de London misschien een smallere zit heeft ? Wie weet dat ?
Dan bedoel ik dus net zo'n zit als een zadel met boom.
Groetjes,
Maris
Vippie schreef:Ik heb hem wel gehad maar helaas niet kunnen testen. Wie weet ooit...
Overigens zijn de wachttijden in Beilen bij Equixantos vele malen korter dan bij Singelfooter. Sorry Siets
pmarena schreef:Er zijn altijd wel wat veranderingen in het begin. Bij de Nevada hadden we bvb. voor het eerst een seatsaver met brede achterflap , en die had niet zo'n stikselpatroontje op de zitting in het begin.
Bleek nadat de eerste Nevada's in gebruik waren , dat er een rare vouw in de zitting ging ontstaan. Zulke dingen merk je pas in de praktijk...dus werden ze vanaf toen ook doorgestikt.
Bij de London is er ook al een probleem gesignaleerd bij de paar exemplaren die er nu zijn. Het stiksel liet al snel los bij het singelflapje. Dus de volgende Londons die binnenkomen zijn steviger doorgestikt. Het is ook voor het eerst dat er een andere leersoort dan nubuck wordt gebruikt , dus je leert toch bepaalde dingen van de praktijk en die pak je aan.
Misschien besluiten ze over een half jaar wel dat ze hem alsnog van nubuck gaan maken , je weet het niet
Cars schreef:Vippie schreef:Ik heb hem wel gehad maar helaas niet kunnen testen. Wie weet ooit...
Overigens zijn de wachttijden in Beilen bij Equixantos vele malen korter dan bij Singelfooter. Sorry Siets
Toen ik het testzadel kreeg van Equixantos hadden hun alleen de maat 1 en Singlefooter de maat 2....Weet niet of ze er inmiddels al meerdere testzadels hebben....
Mazzel-meid schreef:Ik heb nog steeds geen testzadel aangevraagd...
Ik heb een maat 2 nodig, waar kan ik die het beste bestellen? Want met die dealers, moet dat perse een dealer zijn uit mijn eigen provincie?