(wel weer even voorop gesteld dat het welzijn van het dier niet beschaamd wordt )
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anouar15 schreef:Het is niet zo dat ik mensen wil afvallen. Zeker niet bij mij op stal. Dat jullie niet denken dat ik hier mensen zwart zit te maken. Dat is niet mijn bedoeling.
Citaat:Moet er wel bij zeggen dat ik absoluut geen NH'er ben en er gewoon uitzie als een dressuurmiepje
Ilindra schreef:Moet er wel bij zeggen dat ik absoluut geen NH'er ben en er gewoon uitzie als een dressuurmiepje
Jovarna schreef:Hoe zien NH-ers er dan uit volgens jou?![]()
Citaat:Wat ik zelf het grootste kenmerk van NH'ers hier op Bokt vind zijn de wel heel erg lange tenen
smurf schreef:
en wat mij opvalt op Bokt is de enorm lange tenen van de normals en de enorme aversie tegen alles wat anders is dan normaal dressuur, springen of mennen
Ilindra schreef:Lijkt mij dat je zelf het verschil in optoming & aankleding wel weet.........
Ilindra schreef:Wat ik zelf het grootste kenmerk van NH'ers hier op Bokt vind zijn de wel heel erg lange tenen
Citaat:oude spijkerbroek of niet hippe rijbroek, grote trui, grote jas, en jodphurschoenen. Alle onderdelen gepaard gaand met een flinke hoeveelheid paardehaar. Indien op pensionstalling, auto beladen met vijlen, hoefmesjes, touwhalsters, leadropes etc. Auto minstens zo smerig als baasje zelf